|
de officiële examensthread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
en hoe gaat het nog bij iedereen?
bij mij wel vrij goed, morgen wel frans mondeling *cross fingers plz*:( :( :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
deutch lernen macht KEIN SPASS!!!!!
Godverdomme, 15 bladzijde vocabulair, same ongeveer 600 woorden!!! AAAAAARCH!
btw, veel geluk morge glad. Ik hoop da het bij u beter gaat als bij mij. Hij heeft mij totaal afgemaakt :( |
|
|
| Gladius |
heh tx tiger. bij mij is het wel ne vriendelijke eigenlijk, en ik heb m'n schriftelijk toch goe gedaan...
mor we moeste 2 boeken leze, le petit prince (ben ik nu in bezig, schoon boekske ;)), en le coeur en poche, maar die zallek moete lere via samevattinge van internet =p.
bon swat, kga mij trug verdiepe in de reis van da klein prinsje =).
-Glad |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Godverdomme, 15 bladzijde vocabulair, same ongeveer 600 woorden!!! AAAAAARCH! |
bah, dat is niets vergeleken bij de 200blz. spaanse woorden die ik heb moeten studeren.. ;)
wonder boven wonder is het vrij goed gegaan vandaag, zelfs mijn grammatica ging redelijk vlot.. en ik heb waarschijnlijk de beste vertaling uit mijn carrière gemaakt! :p
nog 4 te gaan, 3 mondelinge en... recht :( |
|
|
| eieregooie |
| Soms... ben ik HEEL blij dat ik niet meer op school zit :D |
|
|
| Tiger777 |
Bah, ja, als ge ene keer aan die woorden begint, gaat da nog rap... en dan ziet ge: 12 Bladzijden STAMTIJDEN!
STAMIJDEN:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: DA is echt om van te beginne flippe. godverdomme, da trekt allemaal zo opeen :( |
|
|
| Tiger777 |
| ik ga stoppen met men dagboek van gruwelekheden, want het betert der ni op :( |
|
|
| Mister_Michel |
Zijn er nog mensen die zich enorm irriteren aan VOGELS :whip:
Hier zaten gisteren 3 duiven en nog e paar ander AAAAARGG verschikkelijk! :whip: |
|
|
| Tiger777 |
| ik ben vooral geiriteerd door die vogelstronten... en waarom ze altijd op mijn venster schijten... |
|
|
| Mister_Michel |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ik ben vooral geiriteerd door die vogelstronten... en waarom ze altijd op mijn venster schijten... |
Jama da maakt geen lawaai hé :D (er ligt trouwens al een maand nen dikke opengespatte drol op mijn ruit, ge zou denken dat da wegregent, maar nee, kga nu proberen om het te doen verdampen, en anders zal het wel wegsneeuwen :toothless ) |
|
|
| Mister_Michel |
Doet mij denken aan de atoombom op Nagasaki, maarja kben dan ook juist afgemaakt op mijn examen geschiedenis :toothless (eigelijk ist :( maar allé) |
|
|
|
|