|
de officiële examensthread (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TatanaGirl
Ik heb stress :( ik heb morgen een examen frans en ik kan het niet :(:( wat moet ik toch doen. Ik en frans komen niet goed overeen. Alle degene die zich geroepen voelen mogen altijd duimen voor mij.
Groetjes
TatanaGirl |
Ik heb morgen toch alleen maar Informatica en ik gebruik mijn duimen toch niet tijdens het typen dus count me in. ;) |
|
|
| Tiger777 |
| ha, ik heb ook frans morge... We gaan da goe doen ;) |
|
|
| TatanaGirl |
Merci jongens (kiss) , ik voel me al iets beter. Maar ik ben nog altijd een beetje veel stressed hoor!
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Nabistai |
Kheb al frans gehad, en kmoet zeggen dat vrijwel iedereen afgemaakt werd bij het mondeling examen (ik had dikke chance dat ik gemakkelijkere vragen had)
Maar anyway we gaan da goed doen hé jongens :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| oh my god... Ik had al schrik van die pee... :( |
|
|
| Gladius |
kheb vandaag frans en franse correspondentie gehad. easeh!! goei vooruitzichte voor de BeTA's dus :).
go gettem boys! and girl!
-Glad |
|
|
| cyberia |
TatanaGirl,kzal mijn vingers en tenen voor je kruisen morgen:D
vandaag bio gehad "twas in orde" zeit'em,whiii
pff vrijdag 4 verschillende examens op eenen dag :nervous:,kzal der al maar beter aan beginnen zekers :clown: |
|
|
| TatanaGirl |
Het is nu 5.35, ik ben om 5 uur opgestaan om mijn frans nog eens na te kijken. Ik weet nog altijd niet waar ik me aan moet verwachten. De reden dat ik me zo druk maak is dat het maar een examen is van anderhalf uur. Dus die gaat keiweinig vragen en ik ben bang dat die 1 grote vertaaloefening gaat geven en daar kan ik dus niks van he! Maarja we zullen straks wel zien. Ik heb ook nog 1 uur op de bus dat ik kan leren. En ze kunnen me niet verwijten dat ik er mijn best niet voor heb gedaan. Alle, toch merci allemaal voor de steun. :gsmile:
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
het is nu, 6:40. Opgestaan om mijn frans te bekijke...
Dus die gaat keiweinig vragen en ik ben bang dat die 1 grote vertaaloefening gaat geven en daar kan ik dus niks van he
Maarja we zullen straks wel zien. Ik heb ook nog een half uur op de bus dat ik kan leren. En ze kunnen me niet verwijten dat ik er mijn best niet voor heb gedaan.
:D, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje :stongue: |
|
|
| TatanaGirl |
| quote: | Originally posted by Tiger777
het is nu, 6:40. Opgestaan om mijn frans te bekijke...
Dus die gaat keiweinig vragen en ik ben bang dat die 1 grote vertaaloefening gaat geven en daar kan ik dus niks van he
Maarja we zullen straks wel zien. Ik heb ook nog een half uur op de bus dat ik kan leren. En ze kunnen me niet verwijten dat ik er mijn best niet voor heb gedaan.
:D, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje :stongue: |
Da hoop ik voor jou niet, want dan heb je net een examen gemaakt waar je niet van weet of je er door bent of niet ;) Hoe is die van jou trouwens gegaan?
groetjes
TatanaGirl |
|
|
| Tiger777 |
heh, de hel is der niks tegen... Ik heb zojuist een examen gemaakt waarvan ik ni weet of ik derdoor ben of ni... op 3 vd 5 antwoorden kon ik toch al antwoorden... da's al iets, nu hopen da het de juiste antwoorde ware... Ma bon, op naar het volgende exame: chemie.
Chemie wordt een beetje koolstofchemie op een bedje van stoechiometrie voorafgegaan door een stoverij van enthalpiën en entropiën... :sadgreen: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Haha, 't zaligste examen gisteren; zeker 17/20 of zoiets. Mocht wel eens.
Nu nog een presentatietje maken in Powerpoint voor morgen.
En waarom heeft dit cybercafé geen cd-writer??!!:mad: |
|
|
|
|