|
de officiële examensthread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
oeh, open boek exames... Da zen meestal nog ge moeilekske...
kwantummechanica
atoom- en molecuulfysica
wa studeerde gij he? Zo moeielek :) |
|
|
| Gladius |
ik leer ook altijd met muziek aan, kan eigenlijk niet zonder. wel rustige, meestal genen trance. allé da zal wel psychologisch zijn, want in principe moet ge zonder muziek beter leren.
en euh kheb 3 jaar informatica gedaan (2 keer 6de en der nog ni door) en studeren op de pc ging helemaal ni bij mij. altijd wel iets da mij afleidde.
kheb vanaf volgende week woensdag exaam. wel goe da we die maandag 'verlof' hebben, kunde toch beke op adem komen.
btw, ik ga tijdens de examens 's avonds altijd lopen. da doet wel goe ze, goe voor af te reageren ofzow, zeker aan te raden!
good luck to yall!
-Glad |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wa studeerde gij he? Zo moeielek :) |
Ik doe burgerlijk ingenieur fysica in Gent :nervous:
Ik ben met mijn voorlopig 5 herex's niet in een positie om te zeggen dat het gemakkelijk is, nee :( |
|
|
| Tiger777 |
| hmm, ja, burgerlijk ingenieur is der nu ook ni direct voor gekend gemakkelijk te zijn... zeker in gent nie |
|
|
| cyberia |
wel gladius naart schijnt zou studeren op mozart-muziek efficiënt zijn om te blokken, nog nooit geprobeerd eigelijk:rolleyes:
kom aan he jongens de moed ni laten zakken hé toon die docenten-leerkrachten tot wa we in staat zijn
nuja,heb vandaag examen reddend zwemmen gedaan en.... herexamen:toothless pfff theorie viel nog redelijk mee,praktijk,int begin goe begonnen mijn tijden schoon gehaald ma daarna...hum afin ja soit ewa gaan oefenen tijdens de zomer hé.
nu een stoem blokvak waar ik ni veel van begrijp:toothless |
|
|
| Dark Apostle |
Ik doe mijn eerste jaar Medische Laboratorium Technieken voor de tweede keer.
Volgende week, heel de week analytische chemie (maandag, woensdag, vrijdag)...
Kem geen zin...
Ik wil naar het 2de...
Ik blijf blokken...
Mijn ma zaagt altijd... |
|
|
| Tiger777 |
Haa, maar dat soort exames heb ik ook nen hekel aan. Verlede jaar moesten wij zo een pop lere reanimere. Djeezes, ik kon daar geen reet van. Ik was hartmassage op die pop aan het toepassen en dan moeten al die anderen zeggen wa IK verkeerd deed. Toen gaf iemand mij de tip dat ik aan de verkeerde kant zat. Dus, toen hij effe naar de andere kant keek, sprong ik onopvallend over de pop. Hij had het gezien en hij zei dat ik de pop mocht betalen als ik ze bij het overspringen beschadigd had(BESCHADIGD??? ik ben der gvd gewoon overgewipt)
dan moest ik kunstmatig die pop gaan beademen...
Naar het schijnt moest die kast van die klotepop omhoog gaan as ge der juist op blies. Da ging dus ni omhoog. Komt die leraar naar mij: "waarom denkt ge da die borstkas ni na bove komt?" - "ik denk ik ze beschadigd heb..."
De man heeft gezegd dat ik mij moest leren beheersen en ik mocht het afbollen. En, al bij al, heb ik 1/10 gekregen, waarschijnlijk voor de moeite want ik was best wel buiten adem na de reanimatie... :)
waarom heb ik nu eiglek dit uiterst saai onboeiend verhaal verteld? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Tiger777
waarom heb ik nu eiglek dit uiterst saai onboeiend verhaal verteld? |
Ermmm de harde of de zachte waarheid? |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Haa, maar dat soort exames heb ik ook nen hekel aan. Verlede jaar moesten wij zo een pop lere reanimere. Djeezes, ik kon daar geen reet van. Ik was hartmassage op die pop aan het toepassen en dan moeten al die anderen zeggen wa IK verkeerd deed. Toen gaf iemand mij de tip dat ik aan de verkeerde kant zat. Dus, toen hij effe naar de andere kant keek, sprong ik onopvallend over de pop. Hij had het gezien en hij zei dat ik de pop mocht betalen als ik ze bij het overspringen beschadigd had(BESCHADIGD??? ik ben der gvd gewoon overgewipt)
dan moest ik kunstmatig die pop gaan beademen...
Naar het schijnt moest die kast van die klotepop omhoog gaan as ge der juist op blies. Da ging dus ni omhoog. Komt die leraar naar mij: "waarom denkt ge da die borstkas ni na bove komt?" - "ik denk ik ze beschadigd heb..."
De man heeft gezegd dat ik mij moest leren beheersen en ik mocht het afbollen. En, al bij al, heb ik 1/10 gekregen, waarschijnlijk voor de moeite want ik was best wel buiten adem na de reanimatie... :)
waarom heb ik nu eiglek dit uiterst saai onboeiend verhaal verteld? |
way too much time on your hands:toothless
nee maja,uwe leerkracht=dikke con,want as ge zo'n pop reanimeert moet ge met het gewicht van u bovenlichaam op die pop drukken wat bij sommigen onder ons bijna overeen komt me u volledig gewicht drexke :toothless
zal ik is zeggen wat je waarschijnlijk verkeerd dee(jullie zijn hier toch geen experts dus weten ni of het juist is wat ik zeg:happy2: )
-hield ge dië neus wel dicht?:toothless
-hebt ge da hoofd wel in overstrekking gebracht?(hoofd naar achter)
-heb je die kin wel gelift?
en blablablabla
wel als ge al buiten adem waart van die reanimatie moogt ge u inbeelden,ge springt in't water(met lange broek en hemd)ge doet een lengte,daar staat een instructeur u op te wachten en doet alsof hij verdrinkt ,hij grijpt je vier keer vast (moet jij proberen los te komen zonder hem te lossen)en dan pas mag je hem in viert verschillende vervoersgrepen naar de kant brengen en dan zo'n pop reanimeren.Deze proef komt dan nog na de tijdsproeven:crazy: der lagen er meer als ene te braken achteraf:haha: me not one of them though:p
en nu zitten de meeste beta's geeuwend achter hun pc('boooooring'):p |
|
|
| Tiger777 |
nen dikke con, zegt da wel :)
hmm, dan heeft die instructeur wel vreed veel vertrouwen in jullie... Ge kunt die een beke helpen met te doen alsof hij verdrinkt.... ;)
En, over die pop, ik denk da ze écht kapot was, want die na mij slaagden der ook ni in... |
|
|
| cyberia |
ma diën instructeur kan zelf ook wel zwemmen hoor;)
tja las ide pop kapot was,moogt ge der wel fier op zijn ,ja!:haha: lol |
|
|
| Tiger777 |
ik wist ni da die poppen zo fragiel waren :haha:
hmpff, als ze al geen 56 kilo'kes verdrage, ZWAK!
:crazy: |
|
|
|
|