|
MP3-Players (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
| vergeet dj astrid niet, deed het altijd wel aardig toch:) |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by jp
Zo veel vrouwelijke trance dj's zijn er niet. Miss Shiva is wel aardig. De rest is allemaal techno (en dan heb je Dana ook nog) |
Dan word ik gewoon de eerste goede:D:D |
|
|
| jp |
| Heb je al een dj naam? |
|
|
| Esrem |
| Ik zat te denken aan Melody, mogen jullie zeggen wat jullie er van vinden:) ? |
|
|
| Daveje |
| tegen de tijd dat je enigzins acceptabel kan draaien heb je heus wel een naam gevonden hoor. |
|
|
| Esrem |
| Hey onderschat mijn talent niet he:toothless |
|
|
| Daveje |
ik zou niet durven!!!
:p |
|
|
| jp |
Melody is goed, maar dan wel in combinatie anders lijkt het teveel op Mellow D
Zoiets als Lady Melody |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by jp
Melody is goed, maar dan wel in combinatie anders lijkt het teveel op Mellow D
Zoiets als Lady Melody |
I'm in love already!  |
|
|
| Daveje |
| das wel een beetje een 'standaard' naampje.. |
|
|
| eieregooie |
| Ja, ik vand dat Lady ervoor maar tien keer niks... |
|
|
|
|