|
MP3-Players (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Esrem
He zat ff oude threads te lezen (om maar te vergeten dat ik nog steeds moet leren) en wilde in deze toch wel ff kwijt, ook al hoort t misschien weer in klaagthread, dat mn mp3speler kapot is:sadgreen: Echt zwaar irritant, want nu moet ik weer cds gaan branden en mn discman mee gaan slepen... |
MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant :p ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Freezel
MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant :p ;) |
welke gaan er mol dan ? |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
welke gaan er mol dan ? |
Time, Gembird, Styxx, Sweex, Loomax, Cyber House. Dit zijn de namen die erg vaak voorkomen met defecten. |
|
|
| MaGiK54 |
| Zeker vooral die zonder harde schrijf erin. |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Freezel
MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant :p ;) |
Oh haha goed om te weten, was net van plan daar goedkoop maar een nieuwe te gaan kopen...niet dus:rolleyes: |
|
|
| jp |
| Goedkoop is duurkoop met alles wat veel te verduren krijgt: videocams, digitale fotocams, draagbare audiospelers, autoradios etc |
|
|
| Esrem |
| Ik hoop gewoon altijd op een beetje geluk... |
|
|
| MaGiK54 |
| Die nieuwe zen van creative ziet er gelikt uit en voor een leuk prijsje 260 euro ofzo, daarvoor heb 20 gig. Beter als die zen van mij, waarvoor ik dik 430 euri heb betaald ruim 1.5 jaar geleden. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik hoop gewoon altijd op een beetje geluk... |
Hehe, dat hoop ik dus ook altijd ;) Vaak is het zo dat er bij mij altijd wel iets mis mee is: radio zomaar in de fik, minidiscs die blijven vastzitten, digicam die niet meer aan wil, draaitafel kapot enz :p |
|
|
| Esrem |
| Zoveel geld heb ik niet joh haha, wilde net draaitafels gaan kopen, dus echt slechte timing van dat ding om nu kapot te gaan:sadgreen: |
|
|
| jp |
| Zo veel vrouwelijke trance dj's zijn er niet. Miss Shiva is wel aardig. De rest is allemaal techno (en dan heb je Dana ook nog) |
|
|
|
|