return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
MP3-Players (pg. 12)
View this Thread in Original format
jp
effe google-en
Joost
iPod > alles

:D
Esrem
Mm jammer dat Miss Melody al bestaat, ik was zelf nog wel tevreden over Melody, omdat t wel weergeeft waar ik van hou, maar dan moet ik nog maar ff nadenken...
Tim81
Zelfs DJ Wanna Be A Star bestaat al...:rolleyes:
@win
Ik hou van mijn Sony Network Walkman HD-1 :toocool:
eieregooie
quote:
Originally posted by Joost
iPod > alles

:D

Ook alleen maar van buiten :p
Jappio
quote:
Originally posted by Freezel
MP3 speler toevallig gekocht bij Media Markt? Ik werk er 2 dagen in de week en het lijkt wel alsof de partijen die we verkopen, weer rechtstreeks kunnen inruilen voor geld of kunnen opsturen naar de fabrikant :p ;)

Bij ons komen vooral de mamboxen en amac hansori's terug ;)

Als je op zoek bent naar een mp3-speler zou ik voor een gevestigd merk gaan. Minste problemen, meeste service.
Cosmic
Ik heb vandaag ook een nieuwe mp3-speler besteld via internet en dit is m geworden:

Philips KEY015 512 MB

512 MB vind ik genoeg, is iets van 6 uur muziek en daar kom ik wel mee vooruit. En de prijs viel me ook mee, €119.
DJ Gerrit
quote:
Originally posted by eieregooie
alliteratie :)

en hier heb ik morgen een toets over:D POËZIE!
MaGiK54
Mijn batterij van Zen wordt lui, heeft iemand ervaring hiermee, kan je die batt. vervangen ofzo ?

Jappio
quote:
Originally posted by MaGiK54
Mijn batterij van Zen wordt lui, heeft iemand ervaring hiermee, kan je die batt. vervangen ofzo ?

gewoon even contact opnemen met creative, hebben een hele goede service! (www.creative.com/support) Als je zen jonger is dan een jaar heb je sowieso garantie.

:)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Jappio
gewoon even contact opnemen met creative, hebben een hele goede service! (www.creative.com/support) Als je zen jonger is dan een jaar heb je sowieso garantie.

:)

Van de week ff contacten dan maar, helaas issie 1.5 jaar oud ofzo.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 
Privacy Statement