|
MP3-Players (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Even een ander vraagie voor de I-podters onder ons.....ik heb gisteren cd van Pvd geript en op Ipod gezet....nu zit er een kleine pauze tussen de losse nummers. Kan dat nog evrholpen worden, zodat je bij een mix cd geen pauzes meer hebt. |
|
|
| LightForce |
Ik zelf heb ook een Ipod, alleen dan de Mini 6GB. Heb deze voor me verjaardag gehad van mijn vriendin. Vind het een uitzonderlijk goed apparaat, kwaliteit alleen van de dopjes is wat minder, dus zijn sennheiser dopjes op gekomen.
Heb zelf een Ipod Adapter van Pioneer gekocht via me werk tegen inkoopprijs om zo mijn autoradio te koppelen aan de Ipod. En dat werkt echt super! Bediening van de Ipod verloopt via me autoradio! En de geluidskwaliteit is erg goed.
Ben dus zwaar tevreden over Apple's Ipod. |
|
|
| LightForce |
Ik zelf heb ook een Ipod, alleen dan de Mini 6GB. Heb deze voor me verjaardag gehad van mijn vriendin. Vind het een uitzonderlijk goed apparaat, kwaliteit alleen van de dopjes is wat minder, dus zijn sennheiser dopjes op gekomen.
Heb zelf een Ipod Adapter van Pioneer gekocht via me werk tegen inkoopprijs om zo mijn autoradio te koppelen aan de Ipod. En dat werkt echt super! Bediening van de Ipod verloopt via me autoradio! En de geluidskwaliteit is erg goed.
Ben dus zwaar tevreden over Apple's Ipod. |
|
|
| MaGiK54 |
| God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen......:o |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen......:o |
Doe er een beschermhoesje om... |
|
|
| basd |
Of haal em uit je broekzak als je gaat zitten.
Of haal je sleutels uit je broekzak waar dat ding in zit. |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Even een ander vraagie voor de I-podters onder ons.....ik heb gisteren cd van Pvd geript en op Ipod gezet....nu zit er een kleine pauze tussen de losse nummers. Kan dat nog evrholpen worden, zodat je bij een mix cd geen pauzes meer hebt. |
Rippen als 1 mp3, kun je alleen niet meer per nummertje skippen. Dus wat heb je liever, pauzes of nummertje skippen :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
God wat is die Ipod krasgevoelig zeg....heb hem nou een week en het beeldschermpie zit nu al vol krassen......:o |
jah dat is zooo klote, vooral het beschermplasticje erover heen laten zitten!!!! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Rippen als 1 mp3, kun je alleen niet meer per nummertje skippen. Dus wat heb je liever, pauzes of nummertje skippen :) |
Ken da ook met Itunes.....want zappen doe je toch nie met zo'n ding :toocool: |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by jp

Sony-Ericsson W800i walkman™
-digitale camera (2.0 megapixels)
-meegeleverde Memory Stick PRO Duo™ van 512 MB (max I gig)
Geinig ding voor 390 Euri :toocool: |
Deze inmiddels ook binnen.
Zoals al eerder gemeld zijn de specificaties hetzelfde als die van me k750i, maar deze is in het echt toch wel veel vetter hoor. Belangrijkste verschil is wel dat deze dus echt een volwaardige mp3 speler is. Software die je er bij krijgt kan je alles mee. Playlisten maken, albums, etc..
Nog ff wachten tot de 4 Gig kaartjes op de markt komen en we kunnen ff vooruit. :cool: |
|
|
| Remy D |
deze is echt supermooi..
:crazy: :eyespop: :eyes: deze ga ik wel halen, wacht alleen ffies op de 6gb.:tongue2 |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Deze inmiddels ook binnen.
Zoals al eerder gemeld zijn de specificaties hetzelfde als die van me k750i, maar deze is in het echt toch wel veel vetter hoor. Belangrijkste verschil is wel dat deze dus echt een volwaardige mp3 speler is. Software die je er bij krijgt kan je alles mee. Playlisten maken, albums, etc..
Nog ff wachten tot de 4 Gig kaartjes op de markt komen en we kunnen ff vooruit. :cool: |
erg tevreden over dit dingetje! |
|
|
|
|