return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
MP3-Players (pg. 3)
View this Thread in Original format
Muppet
Heb zelf de philips expanium 300 serie, cd/mp3 speler. Wel een groot ding maar je kan er wel 700 mb op kwijt. Rlx ding en doet lang met batterijen (wat je ook niet van elk ding kan zeggen). d8 dat ie toen 150 euro was, weet nie meer zeker.

Had nog een vraagje aan de rest: Als ik grote sets brand zoals TIC speelt mijn speler niet de hele set af. Hij kapt b.v bij deel 1 op 40 min nog wa en gaat gewoon niet verder. Hij doet dit bij elke grote set. Weet iemand misschien hoe dit komt?

Greetz Muppet
MaGiK54
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Echt nergens is die Ipod te krijgen, net in Zoetermeer geweest waar ze nog wel het oude model hadden van 10 gig voor € 199.00, dus op zich een koopje ten opzichte van € 500,00 voor de nieuwe 15 gig, maar die oude 10 gig is helemaal kaal.

Heb net ook de Creative Zen gezien van 20 gig voor +/- € 400,00 en die is gelijk leverbaar, nadeel is wel ook nagenoeg kaal dus geen afstandbediening een een lompe hoofdtelefoon, dus de keuze begint moeilijk moeilijk moeilijk te worden.
MaGiK54
Nou het is toch niet de Ipod geworden. Heb gisteren middag de Nomad Jukebox Zen 20 gig gekocht. Tot nu toe ben ik zeer te vreden, goed geluid, snelle overdracht met USB 2.0 en mooie software waarmee je cd's ript en gelijk overzet naar de Zen. Dus ik ben happy :D
bmw7
Hey ik heb de freecom beatman flash.

64 mb geheugen
kun je makkelijk uitbreiden met smc kaartjes van 128 mb.
Perfect ding en niet eens zo heeel duur. 150 pleuro.

Batterij gaat niet heel erg lang mee. Ik heb gp batterijen gekocht en die doen het een stuk beter.
Gewone baterijen kopen word soms erg duur dus een keer goeie dure oplaadbare scheelt later toch.

Het is een klein ding en er komt een matig volume uit. Goede oordoppies van seinsheiser.
arj1o1
quote:
Originally posted by bmw7
Hey ik heb de freecom beatman flash.

64 mb geheugen
kun je makkelijk uitbreiden met smc kaartjes van 128 mb.
Perfect ding en niet eens zo heeel duur. 150 pleuro.

Batterij gaat niet heel erg lang mee. Ik heb gp batterijen gekocht en die doen het een stuk beter.
Gewone baterijen kopen word soms erg duur dus een keer goeie dure oplaadbare scheelt later toch.

Het is een klein ding en er komt een matig volume uit. Goede oordoppies van seinsheiser.


voor 150 euro heb je ook een 256 mb flash mp3 speler met fm radio
Blik
quote:
Originally posted by MaGiK54
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Echt nergens is die Ipod te krijgen, net in Zoetermeer geweest waar ze nog wel het oude model hadden van 10 gig voor € 199.00, dus op zich een koopje ten opzichte van € 500,00 voor de nieuwe 15 gig, maar die oude 10 gig is helemaal kaal.

Heb net ook de Creative Zen gezien van 20 gig voor +/- € 400,00 en die is gelijk leverbaar, nadeel is wel ook nagenoeg kaal dus geen afstandbediening een een lompe hoofdtelefoon, dus de keuze begint moeilijk moeilijk moeilijk te worden.


bestellen via internet geen optie?
MaGiK54
quote:
Originally posted by Blik
bestellen via internet geen optie?


Je moet wel de draad goed doorlezen, want ik heb inmiddels de Creative Zen 20 gig gekocht :D

Maar i'net was wel een optie, maar het probleem ligt bij Apple ze hebben er te weinig van gemaakt, iedereen heeft leverproblemen.
MaGiKaL_MiKe
Ik heb dus toch uiteindelijk de Iriver Craft besteld hij moet als het goed is komende week binnen komen. Bij deze speler worden er Sennheiser oordopjes geleverd nou heb op internet gelezen dat deze oordopjes nou niet het optimale van deze speler biedt.

Nu mijn vraag aan jullie: Welke oordopjes zijn erg goed voor een mp3 speler en dan bedoel ik niet gelijk dingen van rond de 100 euro, maar gewoon goede kwaliteit voor een degelijke prijs ? welke hebben jullie bijv zelf in bezit en bevalt heel goed of juist niet...?

(Ik weet dat het een beetje offtopic is maar vond het overbodig om hiervoor een nieuwe te openen)
arj1o1
quote:
Originally posted by MaGiKaL_MiKe
Ik heb dus toch uiteindelijk de Iriver Craft besteld hij moet als het goed is komende week binnen komen. Bij deze speler worden er Sennheiser oordopjes geleverd nou heb op internet gelezen dat deze oordopjes nou niet het optimale van deze speler biedt.

Nu mijn vraag aan jullie: Welke oordopjes zijn erg goed voor een mp3 speler en dan bedoel ik niet gelijk dingen van rond de 100 euro, maar gewoon goede kwaliteit voor een degelijke prijs ? welke hebben jullie bijv zelf in bezit en bevalt heel goed of juist niet...?

(Ik weet dat het een beetje offtopic is maar vond het overbodig om hiervoor een nieuwe te openen)


niet moeilijk doen sennheiser oordopjes zijn (een van) de beste oordopjes en halen de maximale kwaliteit uit je mp3 speler
Optimus
ik wil er ook een..... wat vinden jullie van deze?



Apple iPod 10GB (M8976TN/A) (New) (Lowest price: €349,-)

http://www.apple.com/ipod/specs.html

Height: 4.1 in
Width: 2.4 in
Depth: 0.62 in
Weight: 5.6 oz (158 g)




http://www.apple.com/ipod/specs.html



Creative MP3 Jukebox ZEN NX 30GB (New) (Lowest price: €289,-)

http://www.nomadworld.com/products/jukebox_zen_nx

Dimensions: 75mm x 112mm x 22mm
Weight: 226gr.






IRiver iHP-120 20GB (Lowest price: €374,-)

http://www.irivernordic.com/products.php?pid=21

Dimensions: 60mm x 105mm x 19mm
Weight: 160 gr.


bmw7
of de iriver of de creative. Toch wat mooier en degelijker. Meer geheugen ook.
Djeebie
quote:
Originally posted by bmw7
of de iriver of de creative. Toch wat mooier en degelijker. Meer geheugen ook.


Mooier en degelijker dan de iPod? Vertel vertel...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement