|
MP3-Players (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| mooier = smaak = persoonlijk. Ik vind die iPod ook erg koelkast standaard simpel eruit zien. Degelijker zou ik ook wel willen weten:D |
|
|
| bmw7 |
Op een nederlands forum (GoT) komt hij er goed uit.
Dit forum is helemaal speciaal voor computers en dat soort gadgets daar hebben ze er veel verstand van.
Hij komt er goed uit kwa andere opties die er ook bijzitten.
snelheid data overdracht compatible met systemen dat soort dingen. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by bmw7
Op een nederlands forum (GoT) komt hij er goed uit.
Dit forum is helemaal speciaal voor computers en dat soort gadgets daar hebben ze er veel verstand van.
Hij komt er goed uit kwa andere opties die er ook bijzitten.
snelheid data overdracht compatible met systemen dat soort dingen. |
Misschien zitten hier ook wel een paar Got'ers;) :D
Verder zou ik voor de iriver gaan. |
|
|
| MaGiK54 |
Ik ben zelf helemaal tevreden met de Zen, top aankoop. Heb zelf zitten twijfelen tussen de Ipod en de Zen. De Ipod komt over het algemeen wel de beste uit verschillende testen/revieuws. De Zen is een goede tweede. Ipod heeft twee grote nadelen, de prijs is aan de hoge kant en de achterkant is zilverkleurig/spiegelig, de vetvlekken van vingers zitten er al op als je er naar wijst.
Nadeel van de Zen is de lompe koptelefoon die erbij zit, dus je moet een vervangende koptelefoon gebruiken/kopen. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik zal eens een picture posten van hoe mijn iPod achterkant er nu uitziet :)
Maar dan zeg ik weer, boeiend die achterkant, wat de iPod beter maakt dan die anderen is dat wieltje. Al heb je 1000 nummers erop staan, je bent in 10 seconden aan het eind van je playlist, ook als je helemaal geen subfolders gebruikt. Bovendien als je livesets erop hebt staan van bv 3 uur en je bent laatst bij 2 uur en 10 minuten gebleven ben je ook in 10 seconden naar dat punt gespoeld.
Ik weet niet of de Zen & iRiver dat ook hebben, maar de iPod heeft ook nog een hele aardige equalizer. Een beroerde kwaliteit liveset kun je net dat beetje beter laten klinken door even met die equalizer te klooien. Kost wel even wat tijd natuurlijk, daarom ook wat minder geschikt voor losse nummertjes denk ik zo.
Verder ligt het natuurlijk aan je eigen smaak welke je mooier vind en hoeveel HD space je wilt (ik heb 5GB, wat ik genoeg vind, kan altijd nog 50 uur op :)).
[EDIT]
de foto's, en nee dat is geen stof wat erop ligt :)


[/EDIT] |
|
|
| zarch |
| Dat v alt nog wel mee hoe je ipod eruit ziet, ik heb geen ipod maar zo'n jukebox (ongeveer een van de eerste versies) 6 gig, heb hem nu iets meer dan 1,5 jaar maar hij flipt tegenwoordig best wel en ziet er behoorlijk versleten uit. OK hij ging dan ook bijna iedere dag mee in mijn jas en tas en weet ik het. Maar nog koste bijna 750 piek dus vind wel dat ie wat langer normaal mee mag gaan. Maybe dat ik hem nog kan fixen. Maar als ik nu nieuwe zou kopen zou ik denk ik voor ipod gaan iets kleiner en vind het zeer mooi design:D |
|
|
| MaGiK54 |
En Opti heb je al een beslissing genomen ??
Met de Zen kan je trouwens ook redelijk snel door de menu's/playlists scrollen, der zit een jog-dail aan de zijkant. Bij een lange kan je ook redelijk snel spoelen, gewoon de spoelknop ingedrukt houden, hoe langer je hem ingedrukt houdt hoe sneller die gaat spoelen. |
|
|
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik zit er over te denken om binnenkort een portable MP3-player te halen, aangezien ik tegenwoordig 45 minuten op het fietsje zit naar mijn werk. Heb nu een discman, maar das niet echt alles, veelste groot. Dus ik wil graag een kleine MP3-player hebben, maar heb het idee dat die kleine players veelste weinig opslagruimte hebben, bv 128 MB en das veelste weinig, één setje en hij zit vol.
Hebben jullie ideeën wat ik het beste kan aanschaffen, prijs doet niet echt ter zake, als het maar goed is en goed geluid produceert. |
Misschien is NetMD iets voor jouw? Is klein en compact en je kan afhankelijk van de opname mode er 80 tot 320 minuten op een MD zetten.
mdcenter
 |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jimmy
Misschien is NetMD iets voor jouw? Is klein en compact en je kan afhankelijk van de opname mode er 80 tot 320 minuten op een MD zetten. |
Ff heel de topic lezen, heb al een Zen aangeschaft, maar bedankt voor je tip ;) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
En Opti heb je al een beslissing genomen ??
Met de Zen kan je trouwens ook redelijk snel door de menu's/playlists scrollen, der zit een jog-dail aan de zijkant. Bij een lange kan je ook redelijk snel spoelen, gewoon de spoelknop ingedrukt houden, hoe langer je hem ingedrukt houdt hoe sneller die gaat spoelen. |
Ben eruit:) IK ga voor de iRiver, hij is nu rond de 390 euro, en is vanaf deze week verkrijgbaar in de shops. Ik wacht nog fftjes, hopelijk wordt ie tegen december wat goedkoper:) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ben eruit:) IK ga voor de iRiver, hij is nu rond de 390 euro, en is vanaf deze week verkrijgbaar in de shops. Ik wacht nog fftjes, hopelijk wordt ie tegen december wat goedkoper:) |
Heb ff de specs bekeken, maar het ziet er strak uit. |
|
|
| Optimus |
| ik heb vorige vrijdag de iHP 120 besteld:) Vanaf afgelopen maandag had iRiver de prijzen verhoogd en nu zijn de prijzen voor dat ding opgelopen van 399 (gemiddelde prijs) naar 449 (nu gemiddelde prijs). DUs kan hem morgen of overmorgen verwachten per pakketje:) |
|
|
|
|