|
MP3-Players (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| yahoo |
Zelf deze nu een maandje ofzo: de Samsung YH 820...
Persoonlijk vind ik het design stukkuh mooier dan de Ipod... en voor het zelfde geld 1 gig meer (5gb) :D
Zat nog in het tijdperk van de discman, dus errrg blij mee :haha: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by yahoo
de Samsung YH 820...
|
Ahhhhhhh it's so pretty *kwijl* |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp

Sony-Ericsson W800i walkman™
-digitale camera (2.0 megapixels)
-meegeleverde Memory Stick PRO Duo™ van 512 MB (max I gig)
|
ik heb deze nu een paar dagen en moet zeggen dat ik het qua MP3 speler een behoorlijk goed ding vind. lekker toegankelijk (je kan de mp3speler "minimaliseren" en gewoon je telefoon gebruiken) en redelijk geluid door die in-ear doppies. playlists maken of browsen is lekker makkelijk. goeie software. |
|
|
| jp |
Ik twijfel nog tussen die Ericsson en een HP Smartphone. 7 november loopt het contract af en de aanbiedingen vliegen om je oren.
De Ericsson is kleiner, betere camera, radio en de bediening is bekend
De HP heeft navigatie (ingebouwde GPS) en je kunt er ook films op bekijken. Muziek luisteren kan met beide aparaten.
Keuzes... :( |
|
|
| GrooveCollect. |
keuzes idd, maar denk goed na over de afmetingen.
die SE is lekker klein en kan makkelijk in je broekzak.
Dat ding hierboven is een lelijk log apparaat en dat ben je snel zat. |
|
|
| ZZandirt |
krijg je er een tandenstoker of lucifer bijgeleverd om die kleine toetsjes te bedienen.....??
:haha: |
|
|
| jp |
Voice control? :conf:
Als Ericsson nou eens een mooie zilveren editie van de 800 uitbracht was de keuze snel gemaakt. Dat orange/beige ding verkleurt binnen een week :( |
|
|
| New Wave |
| Ik heb die Creative Zen gekocht, best geil ding. |
|
|
| Roger |
| quote: | Originally posted by jp
Voice control? :conf:
Als Ericsson nou eens een mooie zilveren editie van de 800 uitbracht was de keuze snel gemaakt. Dat orange/beige ding verkleurt binnen een week :( |
ik vind die kleuren juist vet:) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by jp
Voice control? :conf:
Als Ericsson nou eens een mooie zilveren editie van de 800 uitbracht was de keuze snel gemaakt. Dat orange/beige ding verkleurt binnen een week :( |
Ericsson heeft ook de k750i, die heb ik zelf net nieuw. Verschilt bijna niet van die w800i en is er wel in betere kleuren ;) Je hebt daar alleen geen direct button naar mp3, maar who cares als je 2 menuutjes doormoet. Grootste verschil is dat bij de 750 maar een 64MB memory stick zit en bij de 800 zit 512MB, maar goed koop dan een kaart van 512MB, ben je ook klaar :) |
|
|
| GrooveCollect. |
ik heb beide toestellen hier en er is inderdaad bijna geen verschil.
Voor me k750 heb ik een 2 Gig kaartje gekocht toendertijd, maar die heb ik nu in die w800 gestopt.
Belangrijkste verschil tussen de toestellen is dat de koptelefoon die je bij de w800 krijgt stukken beter is qua dragen en geluidskwaliteit. Deze zal je dus los moeten kopen als je voor de k750 kiest.
Deze dus
:) |
|
|
| Cosmic |
*Schop
Ik zit er zwaar over te denken om de nieuwe Ipod-Nano te kopen (€259).
Plaatje:

Ik ga dan voor de witte met 4 gig.
Iemand al ervaringen mee? of met een andere Ipod en hoe die bevalt? |
|
|
|
|