return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by -=WVG=-

Ik heb het gezien ja, dan denk ik van tja...doe je het alleen voor het aantal posts....??


dat dachten wij dus de hele tijd al!
New Wave
Ejh mensen, ik denk dat de message nu wel overgekomen is......okee?
-=WVG=-
Ja, het moet duidelijk zijn...
Hij zal er nu goed over na gaan denken...(of niet...)

btw Miss P. ben ik diegene die daar op brute wijze wordt vertrapt ?? Zou niet terecht zijn want ik was niet bepaald serieus met die opmerking... :rolleyes: :rolleyes:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Ja, het moet duidelijk zijn...
Hij zal er nu goed over na gaan denken...(of niet...)

btw Miss P. ben ik diegene die daar op brute wijze wordt vertrapt ?? Zou niet terecht zijn want ik was niet bepaald serieus met die opmerking... :rolleyes: :rolleyes:


neej..jij toch niet Mr. (Sportsforum)Hooligan!!

idd...de boodschap is geloof ik duidelijk want Lex lijkt weg te zijn...
Dj Lex
Ja nou ik ben niet weg denk ik, Proximus, maar de boodschap is zeker overgekomen ok. Ik doe het niet voor de posts echt niet, maar ik geef toe dat ik niet altijd alles lees. Sommige threads wel en sommige niet
Henkie_henk
lol niemand wil je weg hebbe hoor :rolleyes:

alleen je kan idd weles de topic leze hehe :)

Meestal ist wel chill met lexie player.. wel handig als er niemand op ta is :) in dutch section.. zorgt lex er toch weer voor dat overal een replytje staat.. zo kan ik ook weer verder :)
Blik
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Nog ff de 3000 hale van tevoren he...
Jukx
quote:
Originally posted by Blik
dus deze discussie is ook weer voorbij.....???

opluchting zeg

oh ja, over 2 DAGEN ZIT IK IN DE BUS NAAR SALOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo! :)

Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??)
Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo??
Blik
quote:
Originally posted by Jukx


Pfff... lucky you!!!! ik over 2 weken in het vliegtuig naar KOS!! wooohooo! :)

Gaan WVG en ADK ook mee trouwens??? (jullie zaten toch bij elkaar in de klas ofzo??)
Ja, he waarom komt ADK hier nooit meer?? Of heeft die stiekem een andere nickname genomen ofzo??


ADK gaat wel mee, WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie op dat moment:(:( we zitten inderdaad bij elkaar in de klas en waarom ADK hier nooit meer komt.......:confused: :confused: :confused: .....echt geen flauw idee (heeft pas geleden nog wel wat gepost trouwens)

zit me trouwens zorgen te maken over het moderaten, aangezien Henkie over is en dus elke dag zat is, kan hij rare dingen doen, niemand kan dat corrigeren behalve ik, maar aangezien ik er niet ben gaan jullie een zware tijd tegemoet

Blik
quote:
Originally posted by -=WVG=-


Nog ff de 3000 hale van tevoren he...


nou, ik ben bang dat ik dat niet haal, moet er nog 110 maken om de 3000 te halen, en zoveel was ik niet van plan te posten.......ik laat jullie gewoon in spanning voor 10 dagen, en dan komt mijn 3000ste post

hierbij geef ik Lex de eer om mij in te halen en de meest postende Nederlander te worden
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik


WVG (helaas) niet, hij ging al op vakantie

zou gaan...maar ja...:rolleyes:

We gaan inderdaad een rommelige tijd tegemoet en ik kijk er niet van op als het Holland forum over een weekje dicht is :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement