|
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Wicked Neo |
Congrats Miss Prox :)
just got a little question for u thou . . .
And this is not meant to disrespect u or anything
its just curiosity K :)
U say about applying to be a moderator for the new techno forum . .
Can u tell me how or why u think you are qualified to be a moderator ?
Sheer number of posts ?
or do u possess a knowledge of techno ?
The reason i ask is cos there are some on these forums who post for the sheer hell of it
Like one who has made over 1000 posts in under a month ( a Male member of TA )
if the amount of posts u make qualify u for being a moderator then some right idiots could be in charge of the forums and i for one would not like that at all
And PLEASE do not take this as a flame on yourself cos its honestly not meant as that, its purely a question out of my curiosity
:)
i made a post a while back on the site suggestion forum about moderators basicly asking the same thing so as i said this not about U but about anyone wanting to be a moderator
Peace and congrats again on 1000 posts Miss Proxi :)
|
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Wicked Neo
Like one who has made over 1000 posts in under a month ( a Male member of TA )
|
hij bedoeld natuurlijk LEX !!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by M5
hij bedoeld natuurlijk LEX !!! |
hehe, kan nie anders... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by M5
hij bedoeld natuurlijk LEX !!! |
bedoelt denk ik een ander iemand, iemand die alleen maar in de chill-out post |
|
|
| Dj Lex |
| Ja en de laatste tijd post ik niet veel meer in de chill out room. Holland forum is nu denk ik wel de grootste hierzo |
|
|
| New Wave |
We staan nu derdest met 11 duizend postst, de chill en de music discussion hebben der meer, maar dat halen we wel in joh :D
Volgende maand is Holland Forum Numer ONE |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
We staan nu derdest met 11 duizend postst, de chill en de music discussion hebben der meer, maar dat halen we wel in joh :D
Volgende maand is Holland Forum Numer ONE |
Ja idd. Er is hier de laatste tijd veel meer activiteit als in de andere forums. Lynx en infinity zijn er niet zoveel meer en dat waren toch echt de mensen die daar de posts een beetje op peil hielden. Wij worden gewoon de grootste |
|
|
| -=WVG=- |
ja, allemaal leuk en aardig...
Maar wacht maar tot het Sports-Forum wordt gelanceerd...:p:D:p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
ja, allemaal leuk en aardig...
Maar wacht maar tot het Sports-Forum wordt gelanceerd...:p:D:p |
zo ik hoop niet dat die er komt, want dan ben ik hier helemaal niet meer weg te slaan |
|
|
| Wicked Neo |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Lynx en infinity zijn er niet zoveel meer en dat waren toch echt de mensen die daar de posts een beetje op peil hielden. |
Lynx and Infinity have competition now in the shape of a newbie
although much of this new guys post's have been complete crap but he is up to 1100 or so in a month ? ?
thats the one i was referring to in my last post
|
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Wicked Neo
Lynx and Infinity have competition now in the shape of a newbie
although much of this new guys post's have been complete crap but he is up to 1100 or so in a month ? ?
thats the one i was referring to in my last post
|
bedoelt ze nou dat Lynx en Infinity zich opnieuw hebben ingeschreven en nu een competitie houden............???:confused: :confused: |
|
|
|
|