|
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| gheghe, maak nie uut:-) miss P |
|
|
| Dj Lex |
| Haha zien jullie dat hij mij niet bedoeld. haha. |
|
|
| Miss Proximus |
| zegt toch genoeg dat wij wél allemaal aan jou dachten Lex... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
zegt toch genoeg dat wij wél allemaal aan jou dachten Lex... |
ja, daar heeft zij ook gelijk in hoor Lex, maar ik dacht niet aan jou:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Hey Blik vanaf 2000 gaan wij trouwens gelijk op, dus de laatste tijd ben je net zo erg |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hey Blik vanaf 2000 gaan wij trouwens gelijk op, dus de laatste tijd ben je net zo erg |
gaat niet om het aantal posts jongen, maar om de kwaliteit ervan :p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
gaat niet om het aantal posts jongen, maar om de kwaliteit ervan :p |
Ja, en de laatste tijd heeft Lex ook nog ns toetsweek...Dus ja, dan is het niet zo moeilijk een gelijk aantal te krijgen...:) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
gaat niet om het aantal posts jongen, maar om de kwaliteit ervan :p |
haha niet zo heel slim om te zeggen :)
Gaat t trouwes bij die spam homo over fastdjmp3? haha lache als ie dit zou lezen...
of ist iemand anders?? |
|
|
| Dj Lex |
| Nou Blik jij hebt ook niet echt een hoge postkwaliteit moet ik zeggen. |
|
|
| Miss Proximus |
Gelukkig weet Blik tenminste nog wat van muziek af..kunne we van jou niet zeggen nl...het enige wat jij als commentaar kunt geven is: "o, ik ga m gelijk d/l"...of..."gaaf nummer"...
damn...ben je de "welles-nietes" periode nog niet uit Lex? Nou..nog 10 jaartjes dan kom je in de pubertijd...kan je eindelijk eens een goeie beurt krijgen en dan zit je misschien wat vaker op de badkamer met je 'plassertje" te spelen i.p.v. onze threads te verneuken! |
|
|
| Dwingo |
----een replie a la Lex----
inderdaad! |
|
|
| Blik |
ok ok, ik geef toe, de kwaliteit van mijn posts zijn ook niet altijd even denderend maar dat hoeft ook niet altijd, vind ik dan:)
als ik iets post in de music discussion is het altijd een goeie post omdat het daar over muziek gaat (Ooit geweest Lex??:Dj/k)
Miss P: beetje rustig a.u.b. we willen niet het niveau omlaag halen zoals bij de chillout is gebeurt....... |
|
|
|
|