|
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Blik
nou, ik ben bang dat ik dat niet haal, moet er nog 110 maken om de 3000 te halen, en zoveel was ik niet van plan te posten.......ik laat jullie gewoon in spanning voor 10 dagen, en dan komt mijn 3000ste post
hierbij geef ik Lex de eer om mij in te halen en de meest postende Nederlander te worden |
Ja dat zal er wel van komen hoogstwaarschijnlijk. Zal ik wel weer commentaar krijgen van sommige mensen |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja dat zal er wel van komen hoogstwaarschijnlijk. Zal ik wel weer commentaar krijgen van sommige mensen |
zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op |
*dubbel zucht*
ik dacht toch echt dat dat gedoe over was, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen....... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
zucht...dat waren al +3 woorden Lex! gaat de goede kant op |
Ach miss p zal wel vaker zo zijn.. waarschijnlijk 1 keer per maand he.. |
|
|
| New Wave |
NOKKE NOU MET DAT GEZAAG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twordt er niet gezellig op namelijk.......
de groeten
Gister was M5 echt zooooo blauw als een toeter hahaha, wat een grapjas gehghe, en maar blijven stuiteren LOL :D
DJ Jurgen heeft de helft van zijn set alleen maar Mauro gedraait, Hendrik smeekte en schreeuwde om Mauro gheghe, best leuk om te zien.
Groeten |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
NOKKE NOU MET DAT GEZAAG MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!twordt er niet gezellig op namelijk.......
de groeten
Gister was M5 echt zooooo blauw als een toeter hahaha, wat een grapjas gehghe, en maar blijven stuiteren LOL :D
DJ Jurgen heeft de helft van zijn set alleen maar Mauro gedraait, Hendrik smeekte en schreeuwde om Mauro gheghe, best leuk om te zien.
Groeten |
LOL...!!!
ikke heb alleen de laatste 10 minuutjes van Jurgen meegemaakt ....enne mauro draait ie niet hoor !! :mad:
enne ....ik was redelijk gaar ja.....:) doe ik dus niet meer volgende week..... |
|
|
| New Wave |
| 10 minuten haha, volgens mij had jij geen tijdsbesef meer :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
*dubbel zucht*
ik dacht toch echt dat dat gedoe over was, zo zie je maar weer hoe een mens zich kan vergissen....... |
Owkee..sorry.. ik zal proberen ermee op te houden, goed? En niet omdat ik nu een andere mening heb, maar omdat ik teveel respect heb voor jullie, de rest van TA, om hier mee door te gaan. Case closed!! :) |
|
|
| Henkie_henk |
Ook thread closed missie p?? zeg maar of je dat wil.. t is jouw thread :)
Leuke avond gehad hoor ik M5.. new wave :) Ik probeerde wel nog lopend te komen.. maar ver kom je zo niet he.. |
|
|
| Miss Proximus |
| je hoeft m niet te closen, maar t mag wel, want ik word een beetje kriegel van die titel haha...alsof ik nu al zo lang aan t opscheppen ben! haha..laat me maar gewoon in de vergetelheid raken... |
|
|
| -=WVG=- |
jonge, het heeft zeker 1 pag lang over jou gegaan...
En daarna...Tja...Alleen maar CRAP ! Maar ja, als je maar plezier hebt...daar zijn deze threads goed voor :) |
|
|
| Dj Lex |
| Nou ik post minder, zoals jullie zien. Ik hoop dat jullie blij :D zijn. Nix tegen jullie hoor, maar ik lees net ff de laatste paar threads van vandaag en daar kan ik zien dat ik toch zeker niet de enige meer ben. Wat een gezeik allemaal zeg |
|
|
|
|