| -=WVG=- |
haha maar goed dat ik nog even kijk op pagina 4 van deze thread...Hier zie ik nog interessante ontwikkelingen...
Ten eerste: Hartelijk gefeliciteerd Miss Reldel...:p
En ten tweede: Reisafstand "Den Dungen - Leeuwarden" is behoorlijk groot...Ach ja, je moet er wat voor over hebben :D |
|
|