|
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
--------
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje té enthousiast...
--------
Techno Forum???
waar!?!?!wanneer!?!?!wie?!?!?! dik relaxed.
Groeten
was weekie zonder internet, stomme bliksum, binnen 1000ste seconde is je internet voor een week pleite............. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by New Wave
--------
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje té enthousiast...
--------
Techno Forum???
waar!?!?!wanneer!?!?!wie?!?!?! dik relaxed.
Groeten
was weekie zonder internet, stomme bliksum, binnen 1000ste seconde is je internet voor een week pleite............. |
Ga je ook naar Concept of niet. Vet Technofeest.
En ja, you can't with Mother Nature!! :D :D |
|
|
| New Wave |
Neu helaas, ik heb die maandag en dinsdag daarna 2 herkansingen en die zijn me toch iets te belangrijk.
Ik ga wel naar Awakenings festival 25 Augustus, die wordt zo zwaar stampen :D!!!!! |
|
|
| New Wave |
Heb je trouwens die techno-set van Bellie al?
Ik kreeg hem daarnet van M5, hij is echt dik relaxed! |
|
|
| Robvef |
Nee, nog niet.
Hoe heb je hem dan gekregen.
Van een FTP ofzo? |
|
|
| New Wave |
| Neu, M5 stuurde hem via ICQ, zenden duurde wel 2 uur, maar was het wachten zeker waard. |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by New Wave
Neu, M5 stuurde hem via ICQ, zenden duurde wel 2 uur, maar was het wachten zeker waard. |
Dat kan ik jammer genoeg op werk niet doen. Want ze hebben alle poorten dichtgegooid. En om dat thuis te doen met een ISDN-lijntje, dar wordt een beetje erg lang wachten dan. |
|
|
| New Wave |
is wel minder ja.
is er geen oplossing voor dat probleem? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
hij was geel |
Het was nog vroeg sorry. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dat kan ik jammer genoeg op werk niet doen. Want ze hebben alle poorten dichtgegooid. En om dat thuis te doen met een ISDN-lijntje, dar wordt een beetje erg lang wachten dan. |
De mix staat gewoon op het amateur forum btw :) |
|
|
| New Wave |
Die doet het niet meer, ik kreeg hem van M5.
Hij is echt heel goed!!!!!!!!
ken ik wel op stampen heur,
groeten |
|
|
| Miss Proximus |
ow..jah..en btw..dis m'n 1000ste post en er is gewoon bijna niemand online ofzow.....nou boeie..ga ik wel idlepimpen losers :p
whatever |
|
|
|
|