|
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| Blik....ik hoop dat je begrijpt dat IK het niet ben die hier de kwaliteit naar beneden haalt...als je dan graag een vingertje op iemand wil richten...denk dan aan Lex...mijn posts hebben tenminste nog wat inhoud... |
|
|
| Dj Lex |
| Okey ik zie het alweer. De mensen gaan zich tegen me keren. Ik krijg steeds meer kritiek om wat ik post en wat ik doe. Nou ik vind het best. Misschien houdt ik me wel helemaal afzijdig vanaf nu he. Dan hebben jullie geen last meer van mij. Dan verpest ik Miss Proximus haar threads niet meer, want die liggen op zo'n hoog niveau. Ik begrijp eigenlijk nog niet wat jullie lopen te zeiken. Wat irriteert jullie nou dat ik 1 keer per dag meestal ff alle threads doorlees en op allemaal ook gewoon ff een antwoord geef. jullie zitten er duidelijk mee, want ik krijg niets dan kritiek. Ik ga niet zeggen dat jullie jaloers zijn ofzo, want dat geloof ik ook niet, maar ik weet niet wat jullie nou eigelijk zo irriteert. Dat ik soms een hele bladzijde post? Ja als het niet zo druk is en ik heb ff tijd dan ga ik ff posten, maar wat maakt dat nou uit joh en ja ik zeg wel vaak misschien niet altijd even nuttige dingen. Nou ja sorry dan he. Ik denk niet dat ik het ga veranderen, misschien ook wel. |
|
|
| Blik |
| ok, misschien word het tijd om dit threadje te sluiten, aangezien Lex ook wel een punt heeft, hij wil alleen een beetje plezier hebben op dit forum en als hij dat op die manier heeft dan moeten we dat maar respecteren lijkt mij......... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou Blik jij hebt ook niet echt een hoge postkwaliteit moet ik zeggen. |
Zo, moet je horen wie het zegt!!!!!!!!!!!!!!!
Heb jij ooit wel eens iets gepost wat uit meer dan 1 zin bestond Lex!?!?! (behalve je post hierboven) Of heb je überhaupt wel eens iets gepost met enige inhoud?? Je schijnt nogal trots te zijn op al die posts van je... nou ik erger me er alleen aan!! Ondanks die vele posts van je voeg je echt BIJZONDER WEINIG toe aan dit forum!
Dus als ik je 1 tip mag geven: post alleen als je daadwerkelijk iets te melden hebt!! Kan een hoop irritatie schelen... |
|
|
| -=WVG=- |
Pittige discussies hier...
Ik geef toe dat ik er vaak ook wel voor kies om een beetje te dollen i.p.v. serieus antwoorden, maar ja ik voeg soms toch ook wel iets toe...:) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren |
|
|
| Dj Lex |
| Nou nog iets dan ff omda ik zie dat er alweer gereageert is tijdens me post. Jullie doen nou net of ik HELEMAAL nix toevoeg. Nou ja lijkt me sterk, maar ja ik vind het een beetje zwak van jullie. Ik ben niet trots op me posts als jullie dat denken. Daar beoordelen jullie me allemaal op. |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Nou nog iets dan ff omda ik zie dat er alweer gereageert is tijdens me post. Jullie doen nou net of ik HELEMAAL nix toevoeg. |
Waz ik da ? Dat was niet de bedoeling van mijn reply...
maar ja lama... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Waz ik da ? Dat was niet de bedoeling van mijn reply...
maar ja lama... |
Nee WVG dat was jij niet het was Jukx die zei dat ik bijzonder weinig toevoeg, nou dat zal dan wel. Ik zal er vannacht niet wakker van liggen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja zo is het, maar ja ik krijg er steeds minder plezier in omdat ik steeds meer gezeik krijg om me aantal posts, terwijl iedereen altijd zegt dat het er niet toe doet. Nou blijkbaar wel, want iedereen beoordeelt me erop en vind me al dom, nou ja daar kan ik niet zo mee zitten. Maar ja als iedereen constant loopt te zeiken gaat de fun er een beetje vanaf, maar ik ga minder posten, waar jullie je aan irriteren |
Wij zouden niets liever willen dan dat jij plezier hebt op dit forum, maar ik vind dat je wel een beetje meer je best kunt doen om wat kwaliteit te brengen..als je immers tijd hebt om 30 nutteloze posts te produceren van 3 woorden lang...dan heb je toch ook tijd om 3 zinvolle posts te maken..met een goeie inhoud? Het zou gewoon een stuk leuker zijn als je adt voortaan zou doen Lex! :) |
|
|
| Dwingo |
Als ik die reply lees over Star trekkies -> je weet zelf wel welke thread, dan merk ik gewoon dat je de rest niet eens gelezen hebt. Je geeft een antwoord van: ik ben geen trekkie, haha, terwijl dat geen met het onderwerp te maken heeft. Als je daadwerkelijk die link had gecheckt en de test gemaakt, kon je wat interessants posten.
Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Dwingo
Als ik die reply lees over Star trekkies -> je weet zelf wel welke thread, dan merk ik gewoon dat je de rest niet eens gelezen hebt. Je geeft een antwoord van: ik ben geen trekkie, haha, terwijl dat geen met het onderwerp te maken heeft. Als je daadwerkelijk die link had gecheckt en de test gemaakt, kon je wat interessants posten.
Dit is slechts 1 van de vele voorbeelden |
Ik heb het gezien ja, dan denk ik van tja...doe je het alleen voor het aantal posts....?? |
|
|
|
|