return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Joepie! Vrouw met meeste posts! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


bedoelt ze nou dat Lynx en Infinity zich opnieuw hebben ingeschreven en nu een competitie houden............???:confused: :confused:


Hehe en dan zeggen tegen mij dat me Engels slecht is he Blik
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex


Hehe en dan zeggen tegen mij dat me Engels slecht is he Blik


goh, jij weet het dus ook niet, anders had je het wel gezegd.......
New Wave
Blik inderdaad, dat staat er.......of ben ik nu de enige die engels kan :D?
Blik
quote:
Originally posted by New Wave
Blik inderdaad, dat staat er.......of ben ik nu de enige die engels kan :D?


ik kan ook Engels, ik had het namelijk goed, maar ik wist het gewoon niet zeker
M5
quote:
Originally posted by Wicked Neo



Lynx and Infinity have competition now in the shape of a newbie
although much of this new guys post's have been complete crap but he is up to 1100 or so in a month ? ?

thats the one i was referring to in my last post



nee hij zegt dat ze ''bedreigd'' worden door een newbie die al op 1100 in de maand staat ....dit begrijp ik eruit ....:) maare voor de zekerheid moeten we toch ff de hulp inroepen van onze lerares!! ....Miss P. !!...schijnt dat die een heel aardig mondje Engels kan....bewijs het maares josta..:)
-=WVG=-
Idd, M5 dat staat er gewoon :)
Wie zou dat zijn btw...Blue_Neon ofzo?
Miss Proximus
't is niet dat ze zich bedreigd voelen..t is meer dat ze iemand in hun nek hebben hijgen...je kent Lynx en Infin..die boeit het geen paardedrol of er wel of niet iemand meer posts heeft :)

Ennu..Wicked Neo is trouwens geen "zij" maar en "hij"!
Zij is Wicked Red namelijk :)

Well Neo..I bet some of the guys are sitting here holding their breath, awaiting the flame I'll give you...but I won't! :)
Neo..d00d..I think you are totally right about me being moderator of a possible Techno Forum....I wouldn't be all that suitable since I dunno that much about Techno...
I was just playing bro'..like I always do (and god..how I love it:D)..I had Lena Bena's post in mind where she siad she'd like to be moderator...and cuz I have the most "female"-posts now..I thought "hey, let's play and say I want to moderator too" haha...
I'd love it if there was a techno forum though..no more useless discusions about what's better..trance or techno....and that sort of e...:)

n-e-wayz..peace out m8s :) Dank für die Blume :D
New Wave
Ken ik blijkbaar toch geen engels:)
-=WVG=-
quote:
Dank für die Blume :D


Wiehoooo !! Miss P. wordt zeker geen moderator...
Ze wordt de enige echte opvolger van "Paus Johannes Paulus II"...:D
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
't is niet dat ze zich bedreigd voelen..t is meer dat ze iemand in hun nek hebben hijgen...je kent Lynx en Infin..die boeit het geen paardedrol of er wel of niet iemand meer posts heeft :)

Ennu..Wicked Neo is trouwens geen "zij" maar en "hij"!
Zij is Wicked Red namelijk :)

Well Neo..I bet some of the guys are sitting here holding their breath, awaiting the flame I'll give you...but I won't! :)
Neo..d00d..I think you are totally right about me being moderator of a possible Techno Forum....I wouldn't be all that suitable since I dunno that much about Techno...
I was just playing bro'..like I always do (and god..how I love it:D)..I had Lena Bena's post in mind where she siad she'd like to be moderator...and cuz I have the most "female"-posts now..I thought "hey, let's play and say I want to moderator too" haha...
I'd love it if there was a techno forum though..no more useless discusions about what's better..trance or techno....and that sort of e...:)

n-e-wayz..peace out m8s :) Dank für die Blume :D



Hmm, ik zou het wel onwijs leuk vinden als ik het zou mogen doen,
maargoed, ik denk niet dat veel mensen hier van techno houden...offhuh zit ik nu fout?

Wicked Neo

Thank you Miss P for taking my post in the spirit it was intended :)
and thank you for your reply, very honest of u and much appreciated :)

And Blik thank you for clearing up that little misunderstanding
No lol i was not talking about Lex as u explained but indeed about that other character u mentioned.

Peace

Miss Proximus
haha WvG...Pope Miss Proximus the 1st LOL..dat was nog geheim man!!:p

No offense New Wave maar als er iemand Techno moderator wordt is het Jukx wel...maar jij bent ook kewl hoor..ik vind je niet stommer ofzow...:) okey?

Neo...of course I took this post the right way! You are one of the most intelligent and meaningfull people of the forums..together w/ yer gal Red...I appreciate you 2 for talking some sense into the heads that seem to be more and more around nowadays..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 
Privacy Statement