return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Joepie! Vrouw met meeste posts!
View this Thread in Original format
Miss Proximus

Sorry Ruud voor deze post...maar ik ben zow trots!!! Ik heb er héél hard aan gewerkt om Sugah in te halen...en het is gelukt!!! aaaaaa....this feels great.....
Het was natuurlijk niet zo moeilijk want zo veel is ze er niet meer, maar toch ben ik blij.....misschien ff applyen als moderator voor het nieuwe Techno Forum??? haha...beetje té enthousiast...:D

Ik hoop dat ik jullie niet (nog) gek(ker) maak met mijn soms idiote posts..haha...ik heb in ieder geval meestal vét naar me zin! Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood! :p

nou..eh..laterz...of eeh.... GREETZ!! zoals bellie het zou zeggen :p
Dj Lex
Haha gefeliciteerd dan maar he.
Optimus Trance
ja gefeliciteerd miss p:D:D:D
Robvef
Gefeliciteerd Miss P. (TA Octo Reldel???)

LoL :D :D :D
Miss Proximus
haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha :D
Dwingo
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Vooral nu ik een team vorm met Dwingo..het REL-team...lekker losahz dissen....en domme newbies..en ex-jailers..haha...goooooood! :p


Count me in :D
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk.
Dj Lex
quote:
Originally posted by Dwingo


Count me in :D
Maar die newbies laat ik toch even met rust. Alleen als ze hardleers zijn, dat is vrij ziekelijk.


haha ja maar wat is precies hardleers?
Blik
gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen:D

bijna 1000 posts trouwens
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
gefeliciteerd Miss P. je hebt er hard aan gewerkt kan ik zien, de useless posts waren niet aan te slepen:D

bijna 1000 posts trouwens


Ja die Proximus gaat gelijk hard hoor.
Bellie
hehehe lekker hoor meisie!!! :D

als je zo doorgaat ga je mij ook nog inhalen!! :)
vanavond weer icq-en.haha

talk to ya later babe!!

GREETZ!!

M5
ik ben trots op je hoor RELDEL !! ;)
cyberia
quote:
Originally posted by Miss Proximus
haha...reldel..jah toen had ik ruzie met cyberia en 9 anderen over die fokking James M...relluh!! haha :D

ma geef toe dat die ruzie bijgedragen heeft tot het aantal posts da ge nu hebt hé :D gefeleciteerd Reldel :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement