|
ILTA Site כנסו..
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
אנשים אני זוכר שדיברנו פעם על להקים אתר לפורום לנו
עכשיו אני זוכר שמישהו עיצב דף פתיחה עם ינשוף כזה בהתחלה משהו יפה.. אני רוצה את הדף הזה
יש מצב שאני יקים את האתר הזה |
|
|
| Black-Dragon |
בכל אופן אם משהו רוצה להכין דף אינטרו אז הוא מוזמן ושיהיה פצצה :)
אני אטפל בשאר |
|
|
| Rising |
אני עשיתי...
לקח לי זמן למצוא את החרא הזה
כתובת<
אם תרוצה חדש תגיד :) |
|
|
| Black-Dragon |
הלינק לא עובד...
חפיף הסתדרתי
איזה יפה זה :)
זה יהיה האינטרו שלנו
חבר שלי מספק לי שרת חזק |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פייייייייייי איזה ליגה של תמונה!!!!!!!
סתם שאלה, מה יהיה באתר? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
הלינק לא עובד...
חפיף הסתדרתי
איזה יפה זה :)
זה יהיה האינטרו שלנו
חבר שלי מספק לי שרת חזק |
שיהיה בהצלחה אחי...
כל הפורום מאחוריך...
נ.ב. תזהר יש בפורום הזה כמה טורקים.... |
|
|
| Black-Dragon |
מה יהיה באתר, אני ארשום את הקטגוריות:
Dj's Downloads Forums Links News Contact Chat
ויש מצב שאני יעשה רדיו אינטרנט בשיתוף איטיאס גלובל רדיו
וכמובן יהיה דף חדשות על ארועים, מסיבות וכדומה |
|
|
| KrazyDJs |
אמ..בהצלחה אחי..
ואם תצטרך עזרה בבנית האתר עצמו צפצף לי באיסיק...
אני ינסה לעזור לך...
ד"א
תשאל את חבר שלך זה שמספק לך תשרת אם הוא תומך ב
PHP...
אם כן אנחנו מסודרים...:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
שיהיה בהצלחה אחי
ואם אתה צריך עזרה אחי
אתה יכול לפנות אלי...
אני לא מבין כלום בבניית אתרים ואני לא יכול לעזור לך בזה
אבל אני יועץ ופסיכולוג מעולה
בעל חברה
אילן שרותי יעוץ ופסיכולוגיה בע"מ |
|
|
| -CosmicFire- |
אחי פעם הייתי מעצב אתרים
הרווחתי קצת כסף לחסכונות למערכת :}
אם אתה צריך משהו מבחינת העיצוב או אם בחרתה ב
HTML
דבר איתי |
|
|
| arik |
לי אין ממש כישורים
אבל אני יודע להכין אחלה קפה |
|
|
| Segev |
בהצלחה אחי עם האתר מקווה שיצאה משהו טוב
וכל דבר שאתה צריך אני מוכן לעזור אבל אני לא מבטיח שבכל דבר אני יודע לעזור :D |
|
|
|
|