|
ILTA Site כנסו.. (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא מסכים איתך בהכרח אחי
אם אנשים ירשמו לפורום זה בגלל שהם מתעניינים והכל
זה לא שאנחנו נותנים לאנשים להוריד דברים אם הם בפורום...
ואם יהיה שכונה יותר מדי צריך להתנהג אל האנשים בהתאם
כמו שאם עכשיו יש משהו נסגרים דברים וכו |
ספאמר |
|
|
| YuVaL |
שמעו
לפי דעתי אפשר לתת להם לינק לפה
אבל גם לפתוח פורום לא יהיה בעיה
ליאור מבין ב
PHP
ואני בטוח שהוא יסמך לארגן לנו איזה משהו יפה
:) |
|
|
| Viber |
טוב רק עכשיו ניכנסתי והנה טראקים שלדעתי יתאימו לפלאש של ההתחלה:
Airwave vs Rising Star - Sunspot (DCML Mix).mp3
קצת נדוש אבל
Antiloop - Let your body free
מהדקה והעשרים בערך
Paul Oakenford - Stanley's Theme |
|
|
| arik |
טוב אני בידיוק קורא את התגובות שלכם
ונתקלתי בבעיה קשה
אני מנסה
ILTA.CO.IL
ILTA.COM
ILTA.ORG
שום דבר לא עובד לי
ואני מרגיש עיקצוצים בגוף כאילו יש בתוכי נמלים
הבנטוס?:wtf: |
|
|
| arik |
ודרך אגב בואו אני יחסוך לכם את הוויכוח
הטראק שצריך וחייב להתנגן באתר זה
YAHEL & MISS T - SKYWALKER
ואין פה בכלל ויכוח
גם טראק ישראלי
וגם יש לו מלודיה קסומה
וגם וגם וגם |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by arik
טוב אני בידיוק קורא את התגובות שלכם
ונתקלתי בבעיה קשה
אני מנסה
ILTA.CO.IL
ILTA.COM
ILTA.ORG
שום דבר לא עובד לי
ואני מרגיש עיקצוצים בגוף כאילו יש בתוכי נמלים
הבנטוס?:wtf: |
הדומיין זה לא בעייה אפשר לעשות את זה
ILTA.UP.CO.IL
ILTA.KEF.LI
ועוד ועוד דרך
http://www.jemix.co.il |
|
|
| Ariels |
צריך טראק קלאסי ואחד שכולם פה מכירים ואוהבים
משהו שמייצג את כולם
הייתי אומר
rapture avb mix
אבל אתם יודעים שאני מושפע
בכל מקרה לפחות אני אישית
חושב שעצם העובדה שארמין הכין
את הטראק בקולות נמוכים יעזור
להפוך אותו לטראק כניסה כי הוא
לא יאבד הרבה איכות בדאון-מיקס |
|
|
| Rising |
| בפתיחה רק טראק של מישהו ישראלי |
|
|
| KosmiK-G8 |
אם לא מתעקשים על ישראלי
אז חברה
קארט בלאנש תפור על הכנסיה לאתר
וגם אנשים שלא בדיוק בסצינה בדוק מכירים אותו....
זה מהטראקים שאנשים אומרים וואי מוכר לי אחושרמוטה
זאת המטרה לדעתי...
לשים משהו תותח אבל בעיקר משהו שכבר עבר איזשהי מיינסטרימיזציה
וואי המצאתי מילה חדשה
:)
מיינסטרימיזציה
חזק! |
|
|
| DjNumShum |
על מה אתם מדברים
כאלו ברור ש RANK1 - AIRWAVE
הכי מתאים
ברור שזה הטראק הכי טוב בכל הזמנים
והוא גם היה באתר של אינרסיטי ב 99 אני חושב אז אפשר להעתיק :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
על מה אתם מדברים
כאלו ברור ש RANK1 - AIRWAVE
הכי מתאים
ברור שזה הטראק הכי טוב בכל הזמנים
והוא גם היה באתר של אינרסיטי ב 99 אני חושב אז אפשר להעתיק :D |
הכי טוב בכל הזמנים..?
אתה לא חושב שקצת טיפה נורא כאילו וואוו נסחפת.???
פאקינג שיט מה נסגר איתך בן אדם
קארט בלאנש!!!!! לא רואה אותו ממטר
איירוייב תותח אבל ....לא צריך להגזים
| quote: | פי-פי-פי-פי-פי-פירסומות
הרוצח הוא השליח של הפיצה
|
|
|
|
| Gil Shwarts |
הויכוח הזה לא ייגמר לעולם כי כל אחד רוצה את מה שהוא אוהב אז הנה רעיון
שמישהו יאסוף את כל הטראקים שהחבר'ה נתנו פה
יבנה הצבעה
והטראק שינצח בהצבעה יהיה זה שינוגן, כשבהמשך, הוא יוחלף אחרי תקופה מסויימת בטראק שהגיע שני וכן הלאה וכן הלאה. |
|
|
|
|