return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
ILTA Site כנסו.. (pg. 9)
View this Thread in Original format
Scorchio
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני לא מסכים איתך בהכרח אחי
אם אנשים ירשמו לפורום זה בגלל שהם מתעניינים והכל
זה לא שאנחנו נותנים לאנשים להוריד דברים אם הם בפורום...
ואם יהיה שכונה יותר מדי צריך להתנהג אל האנשים בהתאם
כמו שאם עכשיו יש משהו נסגרים דברים וכו


ספאמר
YuVaL
שמעו
לפי דעתי אפשר לתת להם לינק לפה
אבל גם לפתוח פורום לא יהיה בעיה
ליאור מבין ב
PHP
ואני בטוח שהוא יסמך לארגן לנו איזה משהו יפה
:)
Viber
טוב רק עכשיו ניכנסתי והנה טראקים שלדעתי יתאימו לפלאש של ההתחלה:
Airwave vs Rising Star - Sunspot (DCML Mix).mp3

קצת נדוש אבל
Antiloop - Let your body free
מהדקה והעשרים בערך


Paul Oakenford - Stanley's Theme
arik
טוב אני בידיוק קורא את התגובות שלכם
ונתקלתי בבעיה קשה

אני מנסה
ILTA.CO.IL
ILTA.COM
ILTA.ORG


שום דבר לא עובד לי

ואני מרגיש עיקצוצים בגוף כאילו יש בתוכי נמלים



הבנטוס?:wtf:
arik
ודרך אגב בואו אני יחסוך לכם את הוויכוח


הטראק שצריך וחייב להתנגן באתר זה


YAHEL & MISS T - SKYWALKER

ואין פה בכלל ויכוח

גם טראק ישראלי
וגם יש לו מלודיה קסומה
וגם וגם וגם
Viber
quote:
Originally posted by arik
טוב אני בידיוק קורא את התגובות שלכם
ונתקלתי בבעיה קשה

אני מנסה
ILTA.CO.IL
ILTA.COM
ILTA.ORG


שום דבר לא עובד לי

ואני מרגיש עיקצוצים בגוף כאילו יש בתוכי נמלים



הבנטוס?:wtf:



הדומיין זה לא בעייה אפשר לעשות את זה
ILTA.UP.CO.IL
ILTA.KEF.LI


ועוד ועוד דרך
http://www.jemix.co.il
Ariels
צריך טראק קלאסי ואחד שכולם פה מכירים ואוהבים
משהו שמייצג את כולם
הייתי אומר
rapture avb mix
אבל אתם יודעים שאני מושפע
בכל מקרה לפחות אני אישית
חושב שעצם העובדה שארמין הכין
את הטראק בקולות נמוכים יעזור
להפוך אותו לטראק כניסה כי הוא
לא יאבד הרבה איכות בדאון-מיקס
Rising
בפתיחה רק טראק של מישהו ישראלי
KosmiK-G8
אם לא מתעקשים על ישראלי
אז חברה
קארט בלאנש תפור על הכנסיה לאתר

וגם אנשים שלא בדיוק בסצינה בדוק מכירים אותו....
זה מהטראקים שאנשים אומרים וואי מוכר לי אחושרמוטה

זאת המטרה לדעתי...
לשים משהו תותח אבל בעיקר משהו שכבר עבר איזשהי מיינסטרימיזציה


וואי המצאתי מילה חדשה
:)
מיינסטרימיזציה
חזק!
DjNumShum
על מה אתם מדברים
כאלו ברור ש RANK1 - AIRWAVE
הכי מתאים
ברור שזה הטראק הכי טוב בכל הזמנים
והוא גם היה באתר של אינרסיטי ב 99 אני חושב אז אפשר להעתיק :D

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by DjNumShum
על מה אתם מדברים
כאלו ברור ש RANK1 - AIRWAVE
הכי מתאים
ברור שזה הטראק הכי טוב בכל הזמנים
והוא גם היה באתר של אינרסיטי ב 99 אני חושב אז אפשר להעתיק :D


הכי טוב בכל הזמנים..?
אתה לא חושב שקצת טיפה נורא כאילו וואוו נסחפת.???
פאקינג שיט מה נסגר איתך בן אדם
קארט בלאנש!!!!! לא רואה אותו ממטר

איירוייב תותח אבל ....לא צריך להגזים
quote:
פי-פי-פי-פי-פי-פירסומות

הרוצח הוא השליח של הפיצה
Gil Shwarts
הויכוח הזה לא ייגמר לעולם כי כל אחד רוצה את מה שהוא אוהב אז הנה רעיון

שמישהו יאסוף את כל הטראקים שהחבר'ה נתנו פה
יבנה הצבעה
והטראק שינצח בהצבעה יהיה זה שינוגן, כשבהמשך, הוא יוחלף אחרי תקופה מסויימת בטראק שהגיע שני וכן הלאה וכן הלאה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement