return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
ILTA Site כנסו.. (pg. 11)
View this Thread in Original format
YuVaL
חשבתי שסיכמנו על טראק שהופק על ידי ישראלי\ם
חלאס להתווכח על שטויות !!!!
HyPeRSoNiC
די כבר!!!!!!!!!!!!
בדיוק באתי להציע את המלודיה של
Travel - Pray To Jerusalem (euphoriah remix)
לאתר אבל די!!!! טחננו את הנושא מספיק!
אפשר לחשוב שכל האתר זה טראק פתיחה!!!!!!
טוב, נגיד שהחלטנו על מוסיקה לפתיחה...... או שנחליט אח"כ
נשים את זה בצד..... מה הלאה?
בן אדם בא, נכנס לאתר, שומע ורואה פתיחה נחמדה, ומה אז?
Black-Dragon
אני יודע שאמרתי שבחמישי או שישי הזה האתר יהיה מוכן אבל זה יתעכב קצת
אני ממש חולה כרגע ולא נכנסתי כמעט למחשב וכל השבוע הייתי בבסיס..
מצטער מראש.
זה יקח עוד קצת זמן
coby
quote:
Originally posted by Black-Dragon
אני יודע שאמרתי שבחמישי או שישי הזה האתר יהיה מוכן אבל זה יתעכב קצת
אני ממש חולה כרגע ולא נכנסתי כמעט למחשב וכל השבוע הייתי בבסיס..
מצטער מראש.
זה יקח עוד קצת זמן


סבבה אחי
Take ur time....
כמה שצריך
ובוא נחשוב על דברים יותר חשובים מאיזה אינטרו נשים באתר!!!!!!
כמו עיצוב
SECTIONS
המלצות
רדיו... דברים כאלה!!
warpedd_
שבוע עבר ומה נסגר?
YuVaL
quote:
Originally posted by warpedd_
שבוע עבר ומה נסגר?


יש לו עששת בביצים....
:\
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
חשבתי שסיכמנו על טראק שהופק על ידי ישראלי\ם
חלאס להתווכח על שטויות !!!!



אולי טראק שלי :happy2:
Black-Dragon
אנשים אני מקווה שמחר תדעו יותר מה קורה עם האתר
פשוט חבר שלי הוא מארגן לי את השרת והדומיין
והוא בצבא כרגע הוא חוזר מחר...
אני מקווה שאני יכול לעדכן אתכם בקשר לאתר מחר
הוא 95 אחוז מוכן
-CosmicFire-
שבועיים עברו ועדיין כלום
Black-Dragon
עבר חודש ועדיין כלום :)
אז זהו שלא..
בסוף שבוע אני מקווה להראות לכם חידוש

LioR
טוב אנשים כבר קראתי את כל ה9 עמודים בט'רד הזה

אז אני רוצה להגיד כמה מילים

לא הייתי פה הרבה זמן כי עבדתי כל החופש וממש לא היה לי זמן להכנס לשום אתר...

אני שמח שסוף סוף יש דיבור רציני על אתר לפורום הזה

ואני מתכוון לעזור במה שאני יכול (אל תתרגשו זה לא הרבה) אז כעקרון זה מה שאני מציע..

לפתוח עוד חלק באתר שיהיה גלריית תמונות ממסיבות

אני יודע שכולנו יואים למסיבות פה ולא מעט

ולי יש מצלמה דיגיטלית ואני בטוח שלעוד כמה יש!

אז גלריית תמונות בהחלט זה משהו טוב

ועוד 2 דברים שחשבתי עליהם זה

פינת המלצות של הטראקים הכי חדשים שיצאו לאינטרנט

ופינה של מאמרים על מסיבות שהיו ועומדות להיות...

בכל מקרה בקשר ללינק לפורום הזה אין לי דעה זה ממש לא מפריע לי מה תעשו

אבל אם ותחליטו שיהיה פורום פרטי של האתר

אני ואליאור

(Krazydj's)

נדאג לזה בלי בעיה...

אז תגידו לי מה אתם חושבים על ההצעות...

נ.ב

it's good to be back
Rising
חייב לציין שזה היה משעשע

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=125830

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement