| HyPeRSoNiC |
די כבר!!!!!!!!!!!!
בדיוק באתי להציע את המלודיה של
Travel - Pray To Jerusalem (euphoriah remix)
לאתר אבל די!!!! טחננו את הנושא מספיק!
אפשר לחשוב שכל האתר זה טראק פתיחה!!!!!!
טוב, נגיד שהחלטנו על מוסיקה לפתיחה...... או שנחליט אח"כ
נשים את זה בצד..... מה הלאה?
בן אדם בא, נכנס לאתר, שומע ורואה פתיחה נחמדה, ומה אז? |
|
|