|
ILTA Site כנסו.. (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| LioR |
:toothless
לא שמתי לב שיש על זה סטיקי |
|
|
| KrazyDJs |
| משו נסגר עם האתר ? |
|
|
| Psy-T |
guys, PM me if you want some help with the translation to english part,
cause i think im the most qualified guy in here for that (i work as a translator)
peace |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Psy-T
guys, PM me if you want some help with the translation to english part,
cause i think im the most qualified guy in here for that (i work as a translator)
peace |
heh.. sorry mate, but who are you? |
|
|
| Psy-T |
i am me myself and i.. :)
ermm,,,just some guy,,, usually hang around at the ameture producers forum & the chill out forum... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Psy-T
i am me myself and i.. :)
ermm,,,just some guy,,, usually hang around at the ameture producers forum & the chill out forum... |
heh.. you didn't introduce yourself or haven't been posting alot so i haven't noticed..
well, anyway, welcome to the family mate |
|
|
| Rising |
Psy-T
אחי ברוך הבא לפורומרום שלנו...
תתרגם בכיף אני בטוח שאף אחד לא יתנגד...
אהמ.. אבל לא יודע אם האתר יעלה לפחות לא בקרוב ? :conf: |
|
|
| LioR |
אנ'לא מבין מה למה נגמר הדיון והוא עדיין בסטיקי?
או יותר חשוב למה אתם לא ממשיכים עם הפרוייקט !?!? |
|
|
| Black-Dragon |
| אחינו חכה כמה ימים התמונה תתבהר לך :) |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אחינו חכה כמה ימים התמונה תתבהר לך :) |
כן, באמת קצת מעונן פתאום...
;) |
|
|
| arik |
הייתי צועק על אלי אבל או שהוא בצבא או שהוא לא מחובר
אז אני יוציא עליכם את הזעם שלי
למה לעזעזל האתר לא עלה עדיין!!!!???????##@@!!???? |
|
|
| DJ_Yuval |
| quote: | Originally posted by arik
הייתי צועק על אלי אבל או שהוא בצבא או שהוא לא מחובר
אז אני יוציא עליכם את הזעם שלי
למה לעזעזל האתר לא עלה עדיין!!!!???????##@@!!???? |
מה נסגר עם האתר באמת??
אני יוכל להשיג לנו דומיין חינם
www.ilta.com
www.ilta.org
מה שתרצו |
|
|
|
|