|
ILTA Site כנסו.. (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| אחים שלי, לא צריך פורום, יש לנו כאן פורום מעולה......... אפשר להפנות את מבקרי האתר לפורום הזה או משהו...... |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אחים שלי, לא צריך פורום, יש לנו כאן פורום מעולה......... אפשר להפנות את מבקרי האתר לפורום הזה או משהו...... |
צודק
BD
דבר איתי נתחיל לעבוד |
|
|
| Ariels |
תקשיב כל הרעיון של האתר זה שכשאנשים מקבלים המלצה על האתר בדרך כלל הם נתקעים בדף של ההורדות וזהו הם לא מתעמקים להרשם או להצטרף לפורומים
כל הרעיון של האתר זה פרסום לקהילה הזו
הדבר הכי חשוב זה
א. שהאתר יכיל קישור לפורום הזה והזה בלבד
כולל הסברים על דברים כמו ה
file sharing section
וכל הקטע של הצבירת הודעות
ב. כמו ההודעה של חברי הפורום
צריך לעשות כזה דף עם תמונות קטנות
של כולם שמקשרות לדף אישי של כל אחד מחברי הפורום
ג.במקביל איזה4/5 חברה שיהיו להם טורים אישיים
דברים מצחיקים כאלה
ד. מצעדים
עשרת הטראקים האהובים על חברי הפורום
עשרת השחרורים החדשים החמים ביותר
לינקים להורדות חשוב מאוד
זה מאוד אטרקטיבי
ה. סיכום שבועי, של אחד מהמנהלים
שבו יכתבו מה עבר על הפורום בשבוע האחרון
לכל מי שלא היה ורוצה להתעדכן
ועוד כל מיני דברי בסגנון |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
תקשיב כל הרעיון של האתר זה שכשאנשים מקבלים המלצה על האתר בדרך כלל הם נתקעים בדף של ההורדות וזהו הם לא מתעמקים להרשם או להצטרף לפורומים
כל הרעיון של האתר זה פרסום לקהילה הזו
הדבר הכי חשוב זה
א. שהאתר יכיל קישור לפורום הזה והזה בלבד
כולל הסברים על דברים כמו ה
file sharing section
וכל הקטע של הצבירת הודעות
ב. כמו ההודעה של חברי הפורום
צריך לעשות כזה דף עם תמונות קטנות
של כולם שמקשרות לדף אישי של כל אחד מחברי הפורום
ג.במקביל איזה4/5 חברה שיהיו להם טורים אישיים
דברים מצחיקים כאלה
ד. מצעדים
עשרת הטראקים האהובים על חברי הפורום
עשרת השחרורים החדשים החמים ביותר
לינקים להורדות חשוב מאוד
זה מאוד אטרקטיבי
ה. סיכום שבועי, של אחד מהמנהלים
שבו יכתבו מה עבר על הפורום בשבוע האחרון
לכל מי שלא היה ורוצה להתעדכן
ועוד כל מיני דברי בסגנון |
אח שלי באמת אחלה של רעיונות..
חברים אולי תעדכנו אותנו בנתים מדי פעם מה קורה עם האתר..??
אני באמת שלא מבין בזה כלום
אבל עדיין אם יש איזה משהו שאפשר לתרום בו אני פה...
וכמו שאמרתי תעדכנו מדי פעם איפה ההקמה של האתר עומדת...
לדעתי התקופה הזאת היא קריטית לאתר ובעצם לפורום בכלל כי עוד מעט יש לא מעט מהפורום שמתגייסים...
מאוד מקווה שתיפלו במקום טוב בצבא ולא תעלמו מהפורום... |
|
|
| Ariels |
| ....אחי תחליף את הצבע של החתימה שלך זה מפריע בעיניים |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
....אחי תחליף את הצבע של החתימה שלך זה מפריע בעיניים |
מי אני.?? |
|
|
| Ariels |
!!!כן אתה
!?מי חשבת
סבתא שלי |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!כן אתה
!?מי חשבת
סבתא שלי |
אם סבתא שלך היא קוסמיקפייר
אז כן בהחלט חשבתי שסבתא שלך!! |
|
|
| Ariels |
מכוער לחלוטין זה מפריע בעיניים
תבח צבע שיתשלב טוב עם הרקע ולא יהיה קשה לקרוא אותו
!!!!!! כמו זה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
מכוער לחלוטין זה מפריע בעיניים
תבח צבע שיתשלב טוב עם הרקע ולא יהיה קשה לקרוא אותו
!!!!!! כמו זה |
מה היית עושה אם היית אוהד של אינטר..?
היתה לך חתימה כחולה כהה-שחורה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אם סבתא שלך היא קוסמיקפייר
אז כן בהחלט חשבתי שסבתא שלך!! |
מה אתה מכניס אותי פה?? |
|
|
|
|