|
ILTA Site כנסו.. (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הקטע של ההורדות באמת פרובלמתי מעט.
ובקשר לטראק פתיחה, באמת מן הנכון שיהיה ישראלי ולכן אני ממליץ את
Human Evolution - Project Magneta
או את הברייק של
One Small Step For Man mix
או את הפתיחה של
Giant Step For Mankind mix
ננגן אותו מההתחלה ואז לופ של הביטים הראשונים... |
|
|
| Rising |
דבר ראשון לא צריך שיהיה פורום בכלל..
מה כל אתר צריך פורום? דבר חדש?
דבר שני... קטע של הורדות? מה אנחנו באים לפנק מישהו?
באתר יהיה רדיו ומידע בכללי...
לאט לאט הוא יתפתח לעוד דברים ...
רומא לא נבנתה ביום.
Human Evolution - Project Magneta
בן זונה :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by Rising
דבר ראשון לא צריך שיהיה פורום בכלל..
מה כל אתר צריך פורום? דבר חדש?
דבר שני... קטע של הורדות? מה אנחנו באים לפנק מישהו?
באתר יהיה רדיו ומידע בכללי...
לאט לאט הוא יתפתח לעוד דברים ...
רומא לא נבנתה ביום.
|
הויכוח על הפורום הוא סביב שתי דברים לא קשורים
דבר ראשון זה הקטע שלפי דעתי האתר צריך קהילה משלו, ובשביל קהילה צריך פורום
בגלל שעוד לא גיבשנו סופית את האופי של האתר אפשר בנתים לסמוך על הפורום הזה אבל אם האתר יגדל לדעתי חייבים להקים שמה פורום זה הכרחי
הדבר השני הוא שאני ואני בטוח שיש עוד אחרים לא רוצים הצפה של נודניקים פה
(כנס לדוגמא לפורום של 99 ותבין על מה אני מדבר) |
|
|
|
|