return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
ILTA Site כנסו.. (pg. 3)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
אחי
אני הכי רציני שאפשר בנושא
אני רק צריך שיתנו לי גו
ואני מתחיל לעבוד על האינטרו ואם צריכים עוד משהו...
Ariels
quote:
Originally posted by Ariels
?!!? תגיד לי מתוק עם איזה תוכנה אתם עושים את הפונטים


?!!?בוא'נה יא זונות שרמוטות לא בא לכם לענות לי על השאלה
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by KrazyDJs
בכל מקרה לדעתי זה שטותי...זה מאט את הכניסה...
וגם תאר לך שאנשים עכשיו יש להם במערכת פול ווליום..
פתאום ב 4 לפנתו בוקר הם נכנסים לאתר הזה ושומעים תקקי הזה שמעיר להם את כל הרחוב...



מי משאיר את המערכת שלו בפול ולליום ב4בבוקר?!?!
ולפי דעתי צריך לעשות טראק רקע רק בכניסה
לא צריך באתר כל הזמן..


ולא מכינים פונטים מורידים אותם :]
Rising
quote:
Originally posted by Ariels
?!!?בוא'נה יא זונות שרמוטות לא בא לכם לענות לי על השאלה


הפונט היה כבר מוכן ... רק שמתי אותו אחי
כמו האלה של ווינדאוס
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Rising
הפונט היה כבר מוכן ... רק שמתי אותו אחי
כמו האלה של ווינדאוס


אחי תשלח לי אותו באייסיקיו או לפתוח תארגן לי את השם אני צריך אותו

חברס יש לי בעיה במחשב שאני לא מצליח להקליט דברים
אז אם מישהו יכול להקליט את הטראק שיש בפלאש של טיאסטו
http://www.godskitchen.com/eflyer/tiesto/
ושלוח לי את זה על
MP3/WAVE
בבקשה אני צריך את זה

http://www.godskitchen.com/eflyer/tiesto.swf
אם זה יעזור..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מי משאיר את המערכת שלו בפול ולליום ב4בבוקר?!?!
ולפי דעתי צריך לעשות טראק רקע רק בכניסה
לא צריך באתר כל הזמן..



יש..תאמין לי
אבל בשביל שתהיה מרוצה
נגיד שזה 2 בלילה...
ואם תשאל מי..אני יגיד לך שאני...

פשוט אני בממ"ד [ איפה שהמחשב ]
אז לא ממש שומעים...
-CosmicFire-
היום חיברתי עוד 2רמקולים
וכנראה שאני יקח עוד 2מהמערכת בסלון
אז ככה שעכשיו עם ה4
אני מעיר את כל הבנין אם אני שם פול עכשיו
עם ה6 פייי בכלל
AnthemFreak
מצטער אבל לדעתי הקטע של האתר הוא קצת דבילי.. לא שזה מפריע לי או משהו
אבל זה לא נחוץ
בשביל מה יש לנו את הפורום?? מי צריך אתר
אפשר אם רוצים לעשות איזה ערוץ במירק ככה שמשעמם לדבר כולם ככה
קיצור לא ממש צריך אתר כרגע..זאת דעתי לפחות
Black-Dragon
אחי יש המון שלא שמעו על הפורום הזה...
חוץ מזה אני רוצה שזה לא יהיה סתם אתר..אני כולי בתקווה שהאתר הזה יתפוס שם בארץ
זה אתר בשביל תקליטנים ישראלים בעיקר ואתה תראה למשל שהפורום יהיה הרבה יותר גדול ומלא אנשים מאשר פה
Scorchio
איכשהוא אני בספק שהפורום שנקים (אם נקים) יכלול יותר מ-20000 חברים כמו הפורום הזה...
אבל שהצלחה
:)

Black-Dragon
אחי האתר הזה עבר המון
האתר שאני רוצה זה רק לארץ ואולי נמפתח אותו לפורומים מח"ול...כמו האתר הזה


אבל באמת שיהיה בהצלחה!

ורועי... אם אתה קורא את זה תעשה את הפוסט הזה סטיקי שלא יעלם לנו
KrazyDJs
Black-Dragon [ שחכתי תשם :) ]
עזוב אותך עכשו פורום..
זה ממש לא הכי חשוב עכשיו..כמו שכבר אמרתי..

בואו נבנה את האתר...
אח"כ נחליט בנוגע לפורומים, מוזיקה ברקע ודברים כאלו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement