|
ILTA Site כנסו.. (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
חברס גיל צודק נשים טראק אחד למשך תקופה ונחליף אחרי כמה זמן
ואל תדאגו בקשר לאתר עדיין עובדים עליו :)
לוקח קצת זמן להשיג את הקומבינות ואת כל מה שצריך |
|
|
| KosmiK-G8 |
וואלה גיל פתרון טוב...
אני לא יודע לבנות הצבעה אני מוכן אבל שיהיה טרד רק של הצבעות ואני יספור את כל ההצבעות...
קצת פרמטיבי אבל אני מוכן להתגייס לזה...
:) |
|
|
| Black-Dragon |
אחי עזוב בינתיים
קודם כל זה יהיה בלי אינטרו חזק עם מוזיקה
בינתיים רק האתר אחר כך נשקיע באינטרו
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אחי עזוב בינתיים
קודם כל זה יהיה בלי אינטרו חזק עם מוזיקה
בינתיים רק האתר אחר כך נשקיע באינטרו
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית |
אחי אני קצת חלש באוצר מילים
אבל בכל הקטע של איך להגיד דברים שגיאות כתיב ושגיאות שפה אני יוכל לעזור בהחלט |
|
|
| KrazyDJs |
אולי קודם נבנה את האתר בעברית ואח"כ נחשוב על אנגלית ?
:rolleyes:
לדעתי זה לאממש הכרחי, כל הקטע הוא של ישראלים...
בעברית...
בכל מקרה אם נחליט לעשות גם אתר באנגלית אני מוכן לעזור...;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית |
אם זה רצונך דבר אליי...
אבל כרגע בוא נתמקד בעברית... לא עדיף? |
|
|
| -CosmicFire- |
לפי דעתי עדיף שתי שפות אבל קודם לעשות בעיברית להעלות ורק אחר כך באנגלית...
וחברס לא צריך טראק שיהיה כל הזמן באתר
זה הדבר הכי מעצבן בעולם
מספיק שיהיה טראק אחד בכניסה וזהו.. |
|
|
| DJ_Yuval |
זה מה שהתכוונתי שיהיה בכניסה
ואז יהיה כפתור
ENTER
או משהו כזה
או שיהיה סרטון פלאש עם הקטע שהבאתי ברקע זה יהיה יפה אם מישהו מבין בפלאש
| quote: | Originally posted by Black-Dragon
אחי עזוב בינתיים
קודם כל זה יהיה בלי אינטרו חזק עם מוזיקה
בינתיים רק האתר אחר כך נשקיע באינטרו
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית |
אני יודע אנגלית טוב:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
זה מה שהתכוונתי שיהיה בכניסה
ואז יהיה כפתור
ENTER
או משהו כזה
או שיהיה סרטון פלאש עם הקטע שהבאתי ברקע זה יהיה יפה אם מישהו מבין בפלאש |
אבל אם מכניסים את זה באתר חייבים
MUSIC OFF
למה אני כל הזמן עם מוזיקה לפעמים אני נכנס לאתרים והם שמים מוזיקה וזהב מתחבר ודופק תמוח |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אבל אם מכניסים את זה באתר חייבים
MUSIC OFF
למה אני כל הזמן עם מוזיקה לפעמים אני נכנס לאתרים והם שמים מוזיקה וזהב מתחבר ודופק תמוח |
חחחחחחח כן יודע למה אתה מתכוון ובמיוחד בגלל שזה באיכות כזאת
חרא!! |
|
|
| Scorchio |
נסה להריץ פלאש 6 וטראק באיכות 192 ביחד
למודם שלך ייקח שעה לטעון |
|
|
| DJ_Yuval |
לא איכות 192 לא צריך להגזים
הופכים את זה לאיכות נמוכה משלבים את זה עם הפלאש
ואחרי שלוחצים
ENTER
זה יכנס לאתר וכבר אין מוזיקה
ויהיה אפשר לדלג על האינטרו
ואם הכבר אחד הטראקים אחד הטובים בזמנים זה גם
Gouryella - Tenshi
עוד שטיאסטו היה בהרכב |
|
|
|
|