return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
ILTA Site כנסו.. (pg. 10)
View this Thread in Original format
Black-Dragon
חברס גיל צודק נשים טראק אחד למשך תקופה ונחליף אחרי כמה זמן
ואל תדאגו בקשר לאתר עדיין עובדים עליו :)
לוקח קצת זמן להשיג את הקומבינות ואת כל מה שצריך
KosmiK-G8
וואלה גיל פתרון טוב...
אני לא יודע לבנות הצבעה אני מוכן אבל שיהיה טרד רק של הצבעות ואני יספור את כל ההצבעות...
קצת פרמטיבי אבל אני מוכן להתגייס לזה...
:)
Black-Dragon
אחי עזוב בינתיים
קודם כל זה יהיה בלי אינטרו חזק עם מוזיקה
בינתיים רק האתר אחר כך נשקיע באינטרו
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Black-Dragon
אחי עזוב בינתיים
קודם כל זה יהיה בלי אינטרו חזק עם מוזיקה
בינתיים רק האתר אחר כך נשקיע באינטרו
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית


אחי אני קצת חלש באוצר מילים
אבל בכל הקטע של איך להגיד דברים שגיאות כתיב ושגיאות שפה אני יוכל לעזור בהחלט
KrazyDJs
אולי קודם נבנה את האתר בעברית ואח"כ נחשוב על אנגלית ?
:rolleyes:

לדעתי זה לאממש הכרחי, כל הקטע הוא של ישראלים...
בעברית...

בכל מקרה אם נחליט לעשות גם אתר באנגלית אני מוכן לעזור...;)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Black-Dragon
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית


אם זה רצונך דבר אליי...
אבל כרגע בוא נתמקד בעברית... לא עדיף?
-CosmicFire-
לפי דעתי עדיף שתי שפות אבל קודם לעשות בעיברית להעלות ורק אחר כך באנגלית...
וחברס לא צריך טראק שיהיה כל הזמן באתר
זה הדבר הכי מעצבן בעולם
מספיק שיהיה טראק אחד בכניסה וזהו..
DJ_Yuval
זה מה שהתכוונתי שיהיה בכניסה
ואז יהיה כפתור
ENTER
או משהו כזה
או שיהיה סרטון פלאש עם הקטע שהבאתי ברקע זה יהיה יפה אם מישהו מבין בפלאש


quote:
Originally posted by Black-Dragon
אחי עזוב בינתיים
קודם כל זה יהיה בלי אינטרו חזק עם מוזיקה
בינתיים רק האתר אחר כך נשקיע באינטרו
דרך אגב יש פה מישהו שיודע אנגלית ממש ממש טוב?
אני חושב לעשות את האתר בשתי שפות
כניסה באנגלית וכניסה בעברית


אני יודע אנגלית טוב:)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by DJ_Yuval
זה מה שהתכוונתי שיהיה בכניסה
ואז יהיה כפתור
ENTER
או משהו כזה
או שיהיה סרטון פלאש עם הקטע שהבאתי ברקע זה יהיה יפה אם מישהו מבין בפלאש


אבל אם מכניסים את זה באתר חייבים
MUSIC OFF

למה אני כל הזמן עם מוזיקה לפעמים אני נכנס לאתרים והם שמים מוזיקה וזהב מתחבר ודופק תמוח
Viber
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אבל אם מכניסים את זה באתר חייבים
MUSIC OFF

למה אני כל הזמן עם מוזיקה לפעמים אני נכנס לאתרים והם שמים מוזיקה וזהב מתחבר ודופק תמוח



חחחחחחח כן יודע למה אתה מתכוון ובמיוחד בגלל שזה באיכות כזאת
חרא!!

Scorchio
נסה להריץ פלאש 6 וטראק באיכות 192 ביחד
למודם שלך ייקח שעה לטעון
DJ_Yuval
לא איכות 192 לא צריך להגזים
הופכים את זה לאיכות נמוכה משלבים את זה עם הפלאש
ואחרי שלוחצים
ENTER
זה יכנס לאתר וכבר אין מוזיקה
ויהיה אפשר לדלג על האינטרו



ואם הכבר אחד הטראקים אחד הטובים בזמנים זה גם
Gouryella - Tenshi

עוד שטיאסטו היה בהרכב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement