|
ILTA Site כנסו.. (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
חבר'ה.... אני מבקש שמי שלא עשה את זה עדיין יחזור לקרוא כמה מהדיונים בט'רד הקודם כי מאוד חשוב לי שנחליט מה אופי האתר.
הט'רד המקורי נמצא כאן ואני בעד שנשתמש במצג שבהעלנו שם בשביל האתר הזה...
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=82720
רעיונות שלדעתי צריך להוסיף\ רעיונות שהוצעו ואני תומך:
-מצעדים, או לחלופין המלצות אישיות, של צוות האתר והדיג'יים... אלי, אני אשמח אם בכל זאת תכליל אותי ברשימת הדיג'ייז המכובדת :)
-סקציה של הצגת הסאב- ז'אנרים השונים
-חדושת האתר, חדשות המוזיקה האלקטרונית... לינקים למאמרים שונים יהיו טובים גם.
לגבי פתיחה, צ'וק הציע בזמנו משהו סטייל:
"יש טראנס כזה"
(אפליפטינג נניח)
"יש טראנס כזה"
(הארד או צ'יל וכו')
"אפילו טראנס כזה"
(פסיי)
...
לא מצליחים להתמצא?
<ואז שיהיה קטע דרמטי כזה, קטע עם תחושב של
Revelation
כזה כמו למשל הכניסה של הסינת' ב-
Rank1 - Airwave)>
ILTA
כמובן שאפקטים ויזואליים וכו' משולבים תוך כדי
;)
אני שוב חוזר לקטע של אופי האתר, המטרה נותרה הפצת המודעות בארץ? |
|
|
| Black-Dragon |
האתר עצמו יהיה בשביל להביא כמה שיותר אנשים שמתעניינים בעניין הדיג'ייאים וגם במוזיקה עצמה
חוץ מזה יהיו מלא לינקים לכל האתרים הקשורים והמובילים
כולל האתרים של אקסטרה, לילה, אטרף, רדיו בי יו ומלא דברים אחרים
כתבות באמת יכול להוסיף ומצעדים אפשר לארגן בפורום שם |
|
|
| oDrori |
הייתי מעדיף להשאיר ענייני אתר מחוץ לפורום, דוגמת המצעדים, כמובן שדיסקוסים על המצעדים בפורומים יבואו בברכה...
אה ד"א
[email protected]
73394735
אימייל + אייסיק
:) |
|
|
| DjChook |
תודה עודד שהזכרת אותי
אולי ככה אני אהיה בתודות חחח
:) |
|
|
| Scorchio |
| אני עדיין לא מבין מה הקשר בין טראנס לינשוף |
|
|
| DjChook |
ואני לא מבין מה הקשר בינך לבין נחום תקום
אבל אתה רואה אותי מתלונן ?! |
|
|
| Rising |
עווווודדדדדד
זה לא הטרייד הזה בכלל :confused:
אחרי זה פתחנו סטיקי...
זה הטרייד שבו גיבשנו רעיונות יותר בקלות:
הטרייד המדובר
:p |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Rising
עווווודדדדדד
זה לא הטרייד הזה בכלל :confused:
אחרי זה פתחנו סטיקי...
זה הטרייד שבו גיבשנו רעיונות יותר בקלות:
הטרייד המדובר
:p |
סורי :) שכחתי ממנו משום מה. אז מה מוחלט? |
|
|
| Black-Dragon |
| תגידו לי אתם מה מוחלט אני שבוע הבא מצפה להרים את האתר כבר אז תגידו מה אתם רוצים שיהיה ומה לא |
|
|
| DjChook |
אני מעלה בקשה
שלמי שבא לו לעזור לי בבניית אתר
סתם שיש לו קצת זמן פנוי
בעיקר עזרה בפלאש אני צריך
שיפנה אלי באייסי :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני עדיין לא מבין מה הקשר בין טראנס לינשוף |
אחי, בפתיחה של האתר הזה יש לטאה.......
מה הקשר בין טראנס ללטאה???
אחי
התמונה מדהימה
מה אתה מתלונן? :D |
|
|
| oDrori |
ינשוף מסמל לילה. אנחנו נתעסק בחיי לילה.
טוב חברים אני אכתוב עכשיו בגדול ואני רוצה התייחסות מצד כל מי שאיכפת לו:
אחת: אנחנו נשים מצג לאתר ולעצמנו והניסוח שלו יהיה זה שהוסכם עליו לאתר "הקודם".
שתיים: מטרות האתר, לפיכך, ייתאמו את אלו שעליהם דובר במצג ההוא והם להגביר מודעות וידיעה על הטראנס בקרב הקהל הרחב
שלוש: האתר, אם כך, הוא מעין אתר חינוכי על טראנס בישראל וזו מטרתו העיקריות. הורדת שירים, טראקים חדשים, חדשות, ומה לא הם מטרות משניות או לחלופין אמצעים להשגת המטרה הזאת...
מוסכם? |
|
|
|
|