return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Zliten
Ja man kanske skulle ta chansen då... Det skulle ju svida om man inte kommer med.. Då blir det hem igen och lyssna på Tiesto - Magic 6 :nervous:
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Måste bara skryta om att jag var på gymmet nyss :D ... ja dom behövde hjälp med sin kopiator så jag fixade den :toothless


Hehe jag trodde först du hade varit på gymmet och kört benträning (som du gjorde innan vi åkte till tranceenergy)....

Haha den gången var du helt död ;-)
zamson
om jag kunde hitta 500kr så skulle jag inte tveka.. men dom pengarna finns tyvärr inte :mad:

aja.. NÄSTA ÅR såååå :)
Har blivit lite anti-monday bar också...vettefan varför bara känns så. Fast har iofs två underbara kvällar med Marco V att tacka dom för.. och J00F och askew...och.. aja dom e väl okej :p
Fokused får också fixa en kryssning :D
Zliten
quote:
Originally posted by zamson
om jag kunde hitta 500kr så skulle jag inte tveka.. men dom pengarna finns tyvärr inte :mad:

aja.. NÄSTA ÅR såååå :)
Har blivit lite anti-monday bar också...vettefan varför bara känns så. Fast har iofs två underbara kvällar med Marco V att tacka dom för.. och J00F och askew...och.. aja dom e väl okej :p
Fokused får också fixa en kryssning :D



Det blir Holland nästa år istället Zammie :crazy:

Tycker jag varjefall.. Så tar vi med oss Proximus så han kan gästspela... :tongue3
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Med tanke på hur lite dom har tittat på leg under tidigare resor... Jag har närmare bestämt inte sett en enda koll så vet jag många som åker med ändå och helt enkelt chansar... 2 av dom åker med mig :)


alltså, vafan är detta? folk blir uppenbarligen aldrig visiterade....enligt andra nissar var det skitdålig koll på leg på sensation, dance valley, och nu hör jag detta...mig och mina polare som jag var med på sensation, dance valley och valborgskryssen (samma gäng) kollade de alla...

antingen ser vi ut som snorungar hela bunten eller så ser vi kriminella ut....mycket märkligt...iofs beter vi oss oftast som om vi vore i femårs åldern, så det kan bero på det :toothless
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
alltså, vafan är detta? folk blir uppenbarligen aldrig visiterade....enligt andra nissar var det skitdålig koll på leg på sensation, dance valley, och nu hör jag detta...mig och mina polare som jag var med på sensation, dance valley och valborgskryssen (samma gäng) kollade de alla...

antingen ser vi ut som snorungar hela bunten eller så ser vi kriminella ut....mycket märkligt...iofs beter vi oss oftast som om vi vore i femårs åldern, så det kan bero på det :toothless


Jag brukar ge råden..
Gå gärna ombord med någolunda jämnagamla (för att inte sticka ut från mängden)
Klä er moget.
Fjomsa inte runt för då verkar det som man har föräldrarfritt.
Ultimata är ju om man också har falskleg.
verminator
jeg tror at vi muligens har et par billetter til overs

er ikke helt klart ennå tror jeg, men kan poste her hvis det blir no
SteveTranz4ever
Lineup & tider dansgolv:

Ministry of Sound Floor
(Dancing Palace, Däck 7 &
22.30-00.00 Jace (Fin)
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)

14.00-15.30 Paul Louth (UK)
15.30-17.00 Johnny Boy (Sve)

Monday Bar Floor
(Panorama Bar, däck 9)
22.00-23.30 JdotP (Sve)
23.30-01.00 StoneBridge (Sve)
01.00-03.00 Lee Burridge (UK)
03.00-04.30 Henrik B (Sve)
04.30-06.00 Thomas Krome (Sve)

14.00-16.00 Morg (Sve)
16.00-18.00 Noma (Sve)

Lounge Floor
(Sailor's Pub, Däck 7)
21.00-04.00
08.00-14.00
DJs on rotation:
Henrik Löwenhamn (Sve), Dana Bergqvist (Sve), Andreas Hansson (Sve), Ronny Elvebakk (Sve)






Inte missa för mig
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Inte missa för mig
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)


fan allså...känns lite synd att dom DJs man allra hellst ser liggeer i rad....blir så mycket dötid då....men fan vilka 6 timmar det blir ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
fan allså...känns lite synd att dom DJs man allra hellst ser liggeer i rad....blir så mycket dötid då....men fan vilka 6 timmar det blir ;)
Som jag skrev nån annanstans... denna kryssning är mer än bara dansa till några DJs... tidigare har det vart en underbar feeling i hela kryssen... dey händer så mycke kul runtomkring.. träffa folk, springa runt å chilla, kolla uppleva nåt annat :gsmile:

verminator
01.00-03.00 Lee Burridge (UK)
03.00-04.30 Henrik B (Sve)
04.30-06.00 Thomas Krome (Sve)


down boy!!:D :D :D
Gaby
15.30-17.00 Johnny Boy (Sve) SKÖNASTE AVSLUTNINGEN!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement