return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
staz
på såna här resor kan ja iofs förstå att de trssar upp gränsen till 20.. fast å andra sidan är väldigt många lika omogna när de når 20 sträcket som när de var 18 lr whatever.. men antar att en 20gräns iaf filtrerar bort lite trashers.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
på såna här resor kan ja iofs förstå att de trssar upp gränsen till 20.. fast å andra sidan är väldigt många lika omogna när de når 20 sträcket som när de var 18 lr whatever.. men antar att en 20gräns iaf filtrerar bort lite trashers.
Det är inte upptrissat, tror det är så att det är 20års gränd om man inte är i målsmans sällskap typ... på helger är det 23
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
Jag, Aendy, Bitch, Steve, Mind och Impulze kommer att bo bredvid varandra uppe på A-däck ;) Fest? Tror det :p

Vi blir ännu en Ta faktiskt :) - mjz.
mindshooter
Yeah ska bli kul, jag håller med stefan..är alltid mycket snack och ingen verkstad... folk går alltid sina egna vägar när det kommer till kritan, hur som hellst så har ni juh redan sett att vi kommer vara ett gäng med a-hytter som ligger bredvid varandra (om allt går som det ska) o det kan juh vara en centralpunkt för alla TA:s...så kan man komma o gå..lär juh alltid vara nån där typ :)
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by JayBee
haha.. mm jo det minns jag att vi sa men jag hadde glömt bort helt och hållet om det. men laszlo du är väl inte över 20? eller tar du risken?

Klart som korvspad jag är 20 :) Fyller 21 på julafton :)
reveal
kollar just nu på winamp-tv, oh my trance, så dyker kryssningsfilmen upp! ;) vet inte vems dock, ser inte ut som steves

edit: var stonefields
SteveTranz4ever
Vad kan vara bättre inför en sån här kryssning än en snabbkurs i Finska...

Följ denna länk för att lära er dom mest användbara fraser på Finska

Vissa fraser kan verka stötande varför jag avsäger mig allt ansvar för eventuellt trubbel vid felaktigt bruk. tex. Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Simma lugnt // SteeeVeee
:toothless
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vad kan vara bättre inför en sån här kryssning än en snabbkurs i Finska...

Följ denna länk för att lära er dom mest användbara fraser på Finska

Vissa fraser kan verka stötande varför jag avsäger mig allt ansvar för eventuellt trubbel vid felaktigt bruk. tex. Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?

Simma lugnt // SteeeVeee
:toothless

haha, du postade ungefär samma inlägg inför förra kryssningen, tror det var exakt samma länk :p
verminator
har du fortsatt samme mobilnummer steve
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by verminator
har du fortsatt samme mobilnummer steve
Jeg har samme nummer en. Og du ?

He he...

Vermi & Steve meets again

reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever