|
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gaby
Har en biljett över... 500 kr. ;) |
Som stulet :) Den som inte har en biljett bör haka på snarast... billigare än så här blir det sällan :) |
|
|
| JayBee |
| jag känner mig intreserad :) är den fortfarande till salu? |
|
|
| JayBee |
| Finns det bankomater på båten? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
Finns det bankomater på båten? :) | Nej ! ;)
Ta med cash eller betala med VISA :)
Ville bara visa för dom som missat att vi kommer sikta på att bo där jag placerat dom röda kryssen på bilden nedan... som tidigast kan man "checka in" 1 timme före avgång
(vi = jag, Impulze, mindshooter, sipowitz, reveal, aendy + vänner)
 |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ville bara visa för dom som missat att vi kommer sikta på att bo där jag placerat dom röda kryssen på bilden nedan... som tidigast kan man "checka in" 1 timme före avgång
(vi = jag, Impulze, mindshooter, sipowitz, reveal, aendy + vänner)
|
Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man får nummerna när man checkar in? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man får nummerna när man checkar in? | Dom delar bara ut hytterna som man kommer om man inte ber om att få hamna på nåt speciellt ställe typ nära hissarna eller liknande... |
|
|
| mjz |
| då vill jag ha kaptenens hytt... :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Aendy
Sikta? Har man inte bokade hytter? Eller man får nummerna när man checkar in? |
Man får placering och hyttnummer när man loggar in (eller checkar in för de som inte hänger med på detta internskämt ála tidigare cruisar :-)
Synes på cruuuuuuuuuuuuiiiiissssssssssseeeeeeeeeeennnnnnnnn |
|
|
| verminator |
NY KRYSNING!!!!!!!!
plz technokrysning!!:D :D |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by verminator
plz technokrysning!!:D :D |
har svårt att tänka mig att de skulle göra en renodlad technokryssning till valborg...LITE techno blir det nog iaf...jag hoppas och ber till högre makter att de tar hir Väth igen...COX hade jag också gett vad som helst för att få se...och Picotto igen....mummmaaaaaaaaa :)
men...first things first...40 TIMMAR KVAR!!!
:eek: :eyes: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
edit: FAN...kom just på att det kan vara en god idé att lägga över lite filmer på datorn så jag får ett par tomma DV-band över så jag kan filma lite...bättre sent påtänkt än aldrig.. :happy2: Min film från Midway ligger fortfarande någonstans här och skräpar...:rolleyes: |
|
|
| verminator |
de kan gjøre som på lucia ifjor
beyer
carola
lekebusch
mull
+++++
:D |
|
|
|
|