|
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| oh nu e ja me :D:D:D:D:D:D fan va fett detta kommer bliiiiii |
|
|
| JayBee |
| jag har inte fått något nyhets brev ännu :mad: |
|
|
| WhiteRussian |
Bokat och klart! :D
GOOOOOOODWICK! :p |
|
|
| Vizay |
kan nån för en gångs skull berätta hur det funkar om man e 18?
går det att komma med om nån över 23 bokar hytten osv eller ere kört?
vore trevligt om nån kunde svara på det nu (har typ frågat tre gånger) för jag vill fanimej med :) |
|
|
| verminator |
aah
vi får billetter imorra!!:D :D :D |
|
|
| MiB |
schysst asså..med dom lovorden kanske det blir lite mer drag i sverige till nästa sommar... =) |
|
|
| reveal |
| så ja, då har man bokat en hytt :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Vizay
kan nån för en gångs skull berätta hur det funkar om man e 18?
går det att komma med om nån över 23 bokar hytten osv eller ere kört?
vore trevligt om nån kunde svara på det nu (har typ frågat tre gånger) för jag vill fanimej med :) |
det är 20 års gräns. Jag tyckte det var värt ett försök ändå :) |
|
|
| Smekbar |
| jag funderar också på att försöka komma ombord fastän det är 20års. Så som jag har förstått det så har de inte kollat leg. tidigare vilket ju är en positiv sak.. :) risken är ju dock att man slänger 1450kr i sjön (hytt+tåg upp/ner), vilket känns lite segt... |
|
|
| WhiteRussian |
Lillbrorsan som fyller 20 nästa år ville också följa med, men jag avrådde honom till att chansa...
Med största sannolikhet går det bra, problemet är om de kollar leg när du kliver på båten, något de inte gjort på någon jag vet på båda kryssningarna, eller att snuten vill kolla om du tänker ta med tonvis med knark för de lär juh kolla leg...
Är man hardcore och tät chansar man helt enkelt, :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv har jag inte sett en enda leg kontroll på varken förra Lucia Kryssen eller Valborgs kryssen så jag tror mer det kan va en tillfällighet om man blir kollad...
Menar... ca.1500 - 1900 peroner ska borda fartyget under loppet av 20-30 minuter och det säger sig självt att dom inte kan kolla alla, speciellt när dom har 3 hundar som sniffar efter eventuella droger...
Jag tror även att om man som ex. 18åring går med en blandning av jämnåriga, alltså i 20års åldern så flyter man mer in i mängden å släpps förbi som en i gruppen... Motsattsen vore om samme person går med en grupp till synes äldre personer och därför skule märkas mer som en yngre person och därför kan med högre sannolikhet bli "stickprovs kollad"... |
|
|
| Vizay |
| hmmm om de e 20 så tjae....har ju inte överdrivet mycke pengar så de kräver nog en funderare....nån som vet biljettstatusen? många tickets kvar? |
|
|
|
|