|
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
Min lilla lista:
reveal
gaby
steve
mind
aendy
lazlo
sipo
mjz
verminator
|
|
|
| sipowitz |
The cruise minibuss avgår imorgonbitti från Malmö med mig
Sipo som chaufför, på den långa färden till himmelriket (läs: cruise) stannar vi i
* Lund för upphämtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* Hässleholm för upphämtande av ett stycke Mjz
* Växjö två stycke medpassagarare
3'e gången gillt för min del. Ni vet nu vem som äger buffén även denna resan :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by sipowitz
The cruise minibuss avgår imorgonbitti från Malmö med mig
Sipo som chaufför, på den långa färden till himmelriket (läs: cruise) stannar vi i
* Lund för upphämtande av ett stycke Reveal (+ medpassagare)
* Hässleholm för upphämtande av ett stycke Mjz
* Växjö två stycke medpassagarare
3'e gången gillt för min del. Ni vet nu vem som äger buffén även denna resan :) |
Vad är det för nissar som ska med från Växjö? Hur som helst...
Behöver man passet??? minns inte hur det var på valborgkryssen... |
|
|
| reveal |
| då var det dags :crazy: |
|
|
| dbl |
hmmmmmmmm... ville ju också ha åkt med :/
tänkte ju ha åkt med iår eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar då nee.. heh
aja.. näääästa år kanske jag hänger med o röjer runt.. fast då e det la säkert inget om jag fixar fram stålar |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Vad är det för nissar som ska med från Växjö? Hur som helst...
Behöver man passet??? minns inte hur det var på valborgkryssen... |
He he... nej inge pass men har du inge leg så kan du ju ta med det :)
| quote: | Originally posted by dbl
hmmmmmmmm... ville ju också ha åkt med :/
tänkte ju ha åkt med iår eftersom jag e 20 o allt... men inte fan har man pengar då nee.. heh
aja.. näääästa år kanske jag hänger med o röjer runt.. fast då e det la säkert inget om jag fixar fram stålar |
Tyvärr hör man dig säga det allt för ofta... när ska du ta tag i din karriär som bankrånare ??? :toothless |
|
|
| verminator |
BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Stockholm , here we come!!! |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by verminator
BOOOOOOOOOOOOMSHAKKALAKKA!!!!!!!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Stockholm , here we come!!! |
Festa för mig med vermi din lilla technogalning :disbelief :disbelief |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by reveal
hahahah, så jävla rätt :D
jag har själv svårt för house :) |
Buuuuuuu!!! :whip: :whip: *me love house*
Ni kommer ÄLSKA house snart .... bara ni ger det en chans så kommer ni inte vilja vara ifrån det! ;) *om inte så piskar jag er till huslovers!!!:whip: :whip: :whip: *
Bara några timmar kvar!!!!! Usch dra direkt från jobbet till båten ...:( men redbull ger en vingar så det är lugnt ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
men redbull ger en vingar så det är lugnt ;) |
När ska folk lära sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du är rädd för att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe går lika bra). Om man vill få energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande... |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
När ska folk lära sig? Inte energidrycker... sportdrycker. Om du är rädd för att somna, ska man dricka Red Bull (eller kaffe går lika bra). Om man vill få energi ska man dricka Pripps Energy eller Powerade eller liknande... |
jag vill inte somna.-- |
|
|
| SteveTranz4ever |
House i all ära men det finns så mycke olika house så de e galet... Dalls superstars tex. lirade mycket trevlig house på SMC... upliftinghouse kallar dom det visst...
Har själv vart inne mycke i house svängen med garage, speed garage, vanlig poppig house, hard house...
SNART E DE DAAAAGGGGSSS !!!!!!!!!!!!! JIPPPIIII
Kram på er :gsmile: |
|
|
|
|