return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
verminator
billetter i box!

vi sees 12. des! :D
mindshooter
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Är man hardcore och tät chansar man helt enkelt, :D


själv är jag bara hardcore!!!! :whip: :disbelief :whip: :disbelief
verminator
jeg er mer hardcore så!
:disbelief :disbelief :disbelief
WhiteRussian
quote:
Originally posted by mindshooter
själv är jag bara hardcore!!!! :whip: :disbelief :whip: :disbelief


Det visste jag redan, poi-mastah, ;)

Eftersom jag nästan är kär i Matt Hardwick så...

GOOOOOOOOODWICK!


;)
lonne
Hmmm, vore kul att åka när jag tänker efter. Ngn som vet om
Hardwick och Bond lirar b2b ?
SteveTranz4ever
Whiterussian har passande nog uppat 4 set på min FTP idag

John Askew - Exposure Festival 2003
Matt Hardwick - Exposure Festival 2003
Scott Bond - Exposure Festival 2003
Matt Hardwick Scott Bond - Live @ Gatecrasher, Sydney

Kommentera gärna dessa set ! :gsmile:


Mycket passande eftersom de här e 3 DJs som kommer lira jue :)


Dom rullar just nu på min käre gamle radio :p
http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls
verminator
jippikaje mådderfakkers!:D :D :D :D :D


*blaste alt med igntion technician - throw your hands*
JayBee
Finns det fortfarande biljetter kvar? finns det nån/några som ska hyra en hytt men som saknar en man? i sånna fall hojta till :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
Finns det fortfarande biljetter kvar? finns det nån/några som ska hyra en hytt men som saknar en man? i sånna fall hojta till :)


Boka först fråga sen... enda sättet... :) kan finnas platser kvar nu men de e nog bara A-hytter å sånt...
SteveTranz4ever
Glöm inte att för dom flesta är idag sista dagen att betala in resan...


Kan ju lugna mina medpassagerare mindshooter och impulze att allt är inbetalat och klart... :gsmile: :gsmile: :gsmile:

verminator
noen som vet om no party på fredagen etter at krysningen er over? :D

skal bli i sthlm til lørdagen, så må feste på fredagen og:)
WhiteRussian
Betalade idag... :)

GOOOOOOOOOOOOOODWICK!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement