|
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| verminator |
billetter i box!
vi sees 12. des! :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Är man hardcore och tät chansar man helt enkelt, :D |
själv är jag bara hardcore!!!! :whip: :disbelief :whip: :disbelief |
|
|
| verminator |
jeg er mer hardcore så!
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by mindshooter
själv är jag bara hardcore!!!! :whip: :disbelief :whip: :disbelief |
Det visste jag redan, poi-mastah, ;)
Eftersom jag nästan är kär i Matt Hardwick så...
GOOOOOOOOODWICK!
;) |
|
|
| lonne |
Hmmm, vore kul att åka när jag tänker efter. Ngn som vet om
Hardwick och Bond lirar b2b ? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Whiterussian har passande nog uppat 4 set på min FTP idag
John Askew - Exposure Festival 2003
Matt Hardwick - Exposure Festival 2003
Scott Bond - Exposure Festival 2003
Matt Hardwick Scott Bond - Live @ Gatecrasher, Sydney
Kommentera gärna dessa set ! :gsmile:
Mycket passande eftersom de här e 3 DJs som kommer lira jue :)
Dom rullar just nu på min käre gamle radio :p
http://tranz.mine.nu:8000/listen.pls |
|
|
| verminator |
jippikaje mådderfakkers!:D :D :D :D :D
*blaste alt med igntion technician - throw your hands* |
|
|
| JayBee |
| Finns det fortfarande biljetter kvar? finns det nån/några som ska hyra en hytt men som saknar en man? i sånna fall hojta till :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
Finns det fortfarande biljetter kvar? finns det nån/några som ska hyra en hytt men som saknar en man? i sånna fall hojta till :) |
Boka först fråga sen... enda sättet... :) kan finnas platser kvar nu men de e nog bara A-hytter å sånt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Glöm inte att för dom flesta är idag sista dagen att betala in resan...
Kan ju lugna mina medpassagerare mindshooter och impulze att allt är inbetalat och klart... :gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| verminator |
noen som vet om no party på fredagen etter at krysningen er over? :D
skal bli i sthlm til lørdagen, så må feste på fredagen og:) |
|
|
| WhiteRussian |
Betalade idag... :)
GOOOOOOOOOOOOOODWICK! |
|
|
|
|