return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Monday Bar/ Ministry of Sound
Lucia Cruise - snart släpps
biljetterna!
Vi sitter och pillar ihop en riktigt trevlig lineup med en del
överraskningar.
I slutet på september släpps bokningarna och lineup, men se till att
markera 11-12 december (torsdag-fredag) i din almanacka redan nu.
M/S Silja Festival avgår kl 19.30 torsdag kväll och återkommer 18.30
fredag kväll.. sen väntar efterfest! I helgen åker vi en sväng med båten
och börjar planera vad vi ska hitta på ombord denna gång...



Vi ses ombord // Steve me Lloyden :gsmile:
dbl
fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...

men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/

och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...
mindshooter
fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa :)

tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve
reveal
jag ska med. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dbl
fan va kul det hade varit... men jag har ju en del problem tyvärr :/
för det första... ingen att åka med vilket inte e något problem kanske egentligen....
men sen till dem stora problem... jag har inget jobb ännu vilket = inga pengar.. men förhoppningsviss så ska jag la ha något tills dess iallafall.. så jag kanske har pengar.. vem vet, vem vet...

men sen eftersom man precis har fixat jobb isåfall typ så kanske det e svårt att få ledigt :/

och när man vet allt detta så e la det ganska så försent med att fixa biljett... hmmm...


OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här :gsmile: Knasbollar :p

Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång


quote:
Originally posted by mindshooter
fan jag vill verkligen med..ska göra mitt bästa :)

tänker inte låta dig skryta om att du varit där utan mig en gång till Steve


Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!


Efterfest hos mig på fredagen !!!
MojjMojj
Fan också vad grejer det känns som om man missar bara för att man inte är 18 än :( *snyft* 17 är det mest betydelselösa numret jag vet :(
dbl
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
OKej från och med nu förbjuder jag alla på detta forum att säga att dom nte kan åka med för dom har ingen att åka med NI HAR JU MIG och alla andra här :gsmile: Knasbollar :p

Lägg undan en hundring i månaden så har du råd när det är dags att betala, bara för att man bokar man behöver du inte betala på en gång




Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!


Efterfest hos mig på fredagen !!!


hehehehe... va ju därför jag skrev att det inte e något problem egentligen ;)

vilka hundralappar??? har ju inga :/
eller hmm... har ju typ 600:- i mynt här hemma.. men det lär ju inte räcka för jag måste ju komma till båten också... life is a bitch sometimes
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Du får inte missa detta... har du möjlighet så måste du göra allt för att komma med !!!


Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag gör allt! jag gör allt! kommer gräva ner mig själv om jag inte kommer med...


*ger mind en spade* ;)
SteveTranz4ever
Jag tänkte gå händerlserna i förväg och ge er alla en ordentlig lektion i Finska fraser som kan vara nyttiga att lära sig...

Ta en titt på dessa och lär dom flesta iaf. :nervous: utantill :toothless

Tex kan Hirviö, hirvi, hirvittä ! vara bra att lära sig :)

http://hem.passagen.se/razta/finska.html

Gaby
Ni som inte åker med missar en sån superrolig fest!!!
Jag tar ledigt från jobbet redan nu!! INGET stoppar mig från kryssen!!!
impulze
jag ska med, ska iaf försöka, pengar är inget problem :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement