|
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Proximus |
Stonebridge är fantastisk, Sveriges egna House Gud och en superproducent och DJ.
Killen har varit bland de 100 bästa i DJ Mags lista och det är stort för att vara svensk.
Dessutom så kan ni ju ladda ner lite av hans produktioner på hans egen sida så får ni höra vad det är exakt han gör. :) |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by verminator
dette blir så sinnsykt fett
endelig får jeg med meg et lucia cruise.. hørte at lucia cruise 2002 var bedre enn valborg cruise, så nå har jeg store forventninger :D
håper bare virkelig at vi får billetter.. ellers begynner jeg å grine hehe :) |
Både kryssningarna var suveräna, men lite olika!
(Skojar lite)
Men vi veteraner steve, gaby och jag o några till vet ju att det trots allt var bäst innan det blev så kommersiellt o alla helt plötsligt skulle med :-)
(/Skojar lite)
Får se om jag lyckas reta upp någon med denna posten hoho... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by morakickers
första namnet verkar konfirmerat - på hans sida står det att han ska spela.
är han speciellt bra egentligen? jag har ett minne av att det står mixed by stonebridge på gamla rob'n'raz-grejer (typ zemya hamilton, christer sandelin, leila k etc blev remixade av honom tidigt 90-tal) och ngt m sthlm records.
http://www.stoneyboy.com/Pages/djshows.html
hoppas övriga lineupen blir feeet iaf!! |
Det jag kan säga om han är i alla fall att han e rolig att supa med :D
Var ju själv allmänt packad och sprang förbi han å bara satte mig ner (förra Lucia Kryssen)... otroligt trevlig kille med fötterna på jorden, bjöd på shots gjorde han också... silver bullit hette den och säljs på taxfree vilken jag rekomenderar starkt då den e farligt god :D |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det jag kan säga om han är i alla fall att han e rolig att supa med :D
Var ju själv allmänt packad och sprang förbi han å bara satte mig ner (förra Lucia Kryssen)... otroligt trevlig kille med fötterna på jorden, bjöd på shots gjorde han också... silver bullit hette den och säljs på taxfree vilken jag rekomenderar starkt då den e farligt god :D |
Hehe så man gånger man har hört detta så börjar jag nästan tro på att han gjorde riktigt bra "intryck" på dig... och vi vet ju båda hur du blir när du fått lite sprit i dig Hoho =)
Just kidding med di =)
DA BITCH... SIPOWITZ -&- KRUSKA FOR EVERYONE!
Faen din slogan är riktigt skön ju hehe |
|
|
| verminator |
det som var fryktelig irriterende var å ha billett til lucia cruise 2002, men å måtte selge den pga jeg hadde examen samme dag og dagen etter :/
det var faen det
fyfan
aldri vært så sur før hehe |
|
|
| JayBee |
| fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
fan jag har bara varit på kryssning en gång i mitt liv och då var jag så liten att jag kommer inte ihåg... men har de lika dyra priser på kryssningarna som på gotlands båtarna? på gotlands båtarna kostade ju en ost macka typ 60 kronor liksom :) |
Och det bästa är att detta är inte ens som en vanlig kryssning med Silja eller Viking...
Vi har bytt ut alla medelsvensson med alkohol i sikte, alla pensionärer med sömn i sikte, Finska par med tango i sikte, alla pudelfrisyrer med otrohet i sikte till 100% party people some oss |
|
|
| Proximus |
Djs klara än så länge
Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik Löwenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve) |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by Proximus
Djs klara än så länge
Lee Burridge (Eng)
Scott Bond (Eng)
Matt Hardwick (Eng)
John Askew (Eng)
Paul Louth (Eng)
Jace (Fin)
StoneBridge (Sve)
Johnny Boy (Uganda)
Thomas Krome (Sve)
Henrik B (Sve)
Henrik Löwenhamn (Sve)
Dana Bergkvist (Sve)
Andreas Hansson (Sve)
Ronny Elvebakk (Sve)
JdotP (Sve)
Morg (Sve)
Noma (Sve) |
ÄNTLIGEN! MATT HARDWICK!
Har fan längtat efter att få se honom sedan han blev sjuk på Valborg.. |
|
|
| Sand Leaper |
Fy faen så fett. Bond,Hardwick og John Askew kommer til å ta så sinnsykt av, for ikke å snakke om Henrik B + Thomas Krome :eyes: Og lineupen er ikke ferdig en gang! :eyes:
*teller ned til 2 februar*
Nok en gang gremmes jeg over at jeg ikke er 20 :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
JIIIHHHOOOOO DÅ HAR JAG OCKSÅ BOKAT
Vi ses ombord !!!!!!! :D :D :D
Har bokat A-hytt med buffé klockan 20.00... vår hytt kommer nog ligga långt fram i båten men med fönster mot havet :) |
|
|
| verminator |
OI!
de har ikke ringte ennå?
stefan: ringte de deg, eller har du gjort noe som er veldig slu for å få billett??!?!? |
|
|
|
|