|
New Monday Bar Cruise !!! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by verminator
noen som vet om no party på fredagen etter at krysningen er over? :D
skal bli i sthlm til lørdagen, så må feste på fredagen og:) |
Jag kommer säkert vilja festa på dagen efter också.... kanske kör efter fest hemma hos mig :)
En får se.... Sen på lördagen ska jag ner till Linköping för att se Kai Tracid :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sen på lördagen ska jag ner till Linköping för att se Kai Tracid :) |
givetvis fortsätter festen där :D vilken helg :crazy: |
|
|
| DJ_Laszlo |
Luciakryss 2003: TA/TC Gathering
Vem är på? Vem har förfest? Förfesten kan gärna äga rum i hytten jag och min polare delar på, men denna ligger långt ner i båtfan, och om det går hål i skrevet så blir vi de första att drunkna - men det är väl risker man får ta. :D
Kom igen nu flickor - detta är ett ypperligt tillfälle att träffa alla nissar och gummor som man i stort sett bara haft kontakt med bakom ett par äckliga datorskärmar. Jag menar, vissa av er känner mig bättre än vad min egen morsa gör. Det snackades ju om att vi skulle "hälsa på varandra framme vid den och den högtalaren på Devotion", men det blev ju som det blev med det projektet...den enda jag sötte på på Devotion var Staz... |
|
|
| Gaby |
Ni som jobbar:
Ni har väl inte glömt att ta ledigt fredag 12 dec.? ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by DJ_Laszlo
Luciakryss 2003: TA/TC Gathering
Det snackades ju om att vi skulle "hälsa på varandra framme vid den och den högtalaren på Devotion", men det blev ju som det blev med det projektet...den enda jag sötte på på Devotion var Staz... |
haha.. mm jo det minns jag att vi sa men jag hadde glömt bort helt och hållet om det. men laszlo du är väl inte över 20? eller tar du risken? |
|
|
| reveal |
| Jag, Aendy, Bitch, Steve, Mind och Impulze kommer att bo bredvid varandra uppe på A-däck ;) Fest? Tror det :p |
|
|
| Gaby |
| den här gången kör vi med C-hytt...:( |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ska jag vara ärlig så ligger nog mitt intresse enbart att träffa andra TAs. Det är nog svårt att få ihp några TAs och tro mig när jag säger att vi har försökt förr... Dessutom tror jag inte att alla har lust att förfesta i en hytt när dansgolven väntar... Själv gillar jag att kolla runt lite innan allt startar men även att kolla upp vart folk bor och även chilla med ett par drinkar i hytten... Som reveal just nämde så är vi några hytter som kommer bo vägg i vägg så jag har en känsla av att det kommer bli drag där :)
Sen känner jag en hel del folk på TC så dom kommer jag nog att meddela vart jag bor men jag kommer inte jaga upp nya från just TC... TA is my home and my family ;) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
TA is my home and my family ;) |
*snyft* vilka fina ord som just gled ut på internet :) men ni får klara er utan mig på kryssningen. lova mig att inte gråta ok. jag kommer andra gånger. ni klarar er nu va? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
*snyft* vilka fina ord som just gled ut på internet :) men ni får klara er utan mig på kryssningen. lova mig att inte gråta ok. jag kommer andra gånger. ni klarar er nu va? | Kom dit å chansa... finns alltid lediga hytter vid avgång som dom vill bli av med för en strunt summa :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ska jag vara ärlig så ligger nog mitt intresse enbart att träffa andra TAs. Det är nog svårt att få ihp några TAs och tro mig när jag säger att vi har försökt förr... Dessutom tror jag inte att alla har lust att förfesta i en hytt när dansgolven väntar... Själv gillar jag att kolla runt lite innan allt startar men även att kolla upp vart folk bor och även chilla med ett par drinkar i hytten... Som reveal just nämde så är vi några hytter som kommer bo vägg i vägg så jag har en känsla av att det kommer bli drag där :)
Sen känner jag en hel del folk på TC så dom kommer jag nog att meddela vart jag bor men jag kommer inte jaga upp nya från just TC... TA is my home and my family ;) |
du har ingen stor väska som du kan smuggla med mig i?????
vill ju också vara med o ffeeeeeeeeeeeeeesstaa |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kom dit å chansa... finns alltid lediga hytter vid avgång som dom vill bli av med för en strunt summa :) | jo ioförsig , tanken har slagit mig. men man ska inte räkna med något. men dessutom kanske de kollar ID då.. hmm mja som sagt vi får se. |
|
|
|
|