|
Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
|
View this Thread in Original format
| chjo |
Någon som råkar veta nått mer om detta??
Inte hört talas om detta innan, vet bara vad jag läst på
http://www.deejaypromo.com/smc/.
Vet inte ens om partyt är till för "vanliga" människor :conf:
Någon som vet?? |
|
|
| reveal |
| är ju ändå för sent :( |
|
|
| Kongo_kim |
det är ju 23 september inte 23 juli
Plus vad fan är poängen med att samla eliten inom dancemusik och låta dom dj:a för varandra:conf: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
det är ju 23 september inte 23 juli
|
aha, då är det inte för sent då :)
| quote: | Originally posted by Kongo_kim
Plus vad fan är poängen med att samla eliten inom dancemusik och låta dom dj:a för varandra:conf: |
jag förstår inte heller vitsen :conf: |
|
|
| Kongo_kim |
Biljetterna har inte släppts än
Så troligen får"vanligt folk" gå men vänta en hög åldersgräns typ 25 skulle jag gissa på |
|
|
| chjo |
| Ooops, skrev ju fel datum ja. Men iaf, skulle ju va intressant, Linan lär ju växa me. Men som sagt, inte ens säkert det är till för vanligt folk.. :confused: |
|
|
| hustler |
Kan inte vanligt folk komma så är det fan en skymf mot vanligt folk som jättegärna skulle vilja gå och verkligen är entusiaster.
Som jag har förstått det så är det hela en slags "firma fest" för folk i branschen. |
|
|
| St_Andrew |
| Som jag fatta det när jag läste först så tänkte jag att det var nån sorts mässa på grand hotel på dagen där PvD skulle sitta o signa reflection skivor ( :D ) o så sen på kvällen skulle han spela.... Hoppas iaf att vanliga folk får komma dit! :S |
|
|
| tobo99 |
| quote: | | Deejays and other dancemusic fans in Scandinavia gathers together with people from the record companies, music publishing companies, artists, producers, studios, A&R, managers, multimedia- internet and software companies and media from radio, TV. |
låter som vanligt folk :thepirate |
|
|
| Gaby |
Fest på Berns ;)
Åldern lär ligga runt 20 |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Nån som vet om, när, var man kan skaffa sig en biljett till detta ??? MÅSTE GÅ !!! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
MÅSTE GÅ !!! |
vem måste inte det... synd att det är 60 långa mil till sthlm :( |
|
|
|
|