|
Kai Tracid @ Linköping, 13e december
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| Kan ju bli fett :D :D :D |
|
|
| reveal |
| 13e är lördagen efter den fredag som kryssningen slutar, hade varit grymt gjutet att ta Tracid på vägen ner från sthlm till skåneland :D lång-trance-helg :p |
|
|
| Smekbar |
| ja vill dit =) fan va kul de hade varit att se han... han e ju apbra... vilka mer e de som spelar? =) |
|
|
| Sand Leaper |
:eyes:
Får håpe det kommer folk da. :) |
|
|
| NooN |
| Finns det nån hemsida man kan kolla lite på? |
|
|
| teski |
reveal, borde vara förbjudet att posta om ngt sånt här.. utan att ge länk eller dylikt *slå dig på fingrarna*
Så seså.. ge hit en länk ;) |
|
|
| dbl |
| måste fan fixa pengar tills dess... måste få dansa av mig lite.... bena börjar röra på sig själva snart när dem hör musik |
|
|
| Glorie |
jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
förfest hos mig :) LÄTTT :D :D :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag säger bara : weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
förfest hos mig :) LÄTTT :D :D :D |
räkna med att jag kommer :D |
|
|
| Pjox |
| Ohh det där låter kul :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
räkna med att jag kommer :D |
u're welcome mate :)
Fick ni en sån här i går på Devotion :p kanske de var ja som gav den till er :p
(synd att den e lite mörk, men men.. sida kommer upp asap skulle ja gissa på) :) kan höra mig för.
 |
|
|
| Dioxys |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!
13dagar innan min 18-årsdag!!!  |
|
|
|
|