|
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by dbl
nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar?
vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/
och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/
|
det e nog lugnt me biljetter....åka ensam från gbg är ju knappast upphetsande.. hmmm... men tänk på vilken skoj upplevelse du får här sen då.. du lär ju känna lite nya människor t.ex. plus att du ju redan känner en del som ska dit :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
det e nog lugnt me biljetter....åka ensam från gbg är ju knappast upphetsande.. hmmm... men tänk på vilken skoj upplevelse du får här sen då.. du lär ju känna lite nya människor t.ex. plus att du ju redan känner en del som ska dit :) |
när man kommer dit e ju inget problem... o dit resan gör la inte så mycket heller.... men sen när man ska hem.. stå o vänta några timmar på tåget e typ lagom skojigt.. speciellt när det e SSSVVVVVVIIIIIINNNNNN kallt.
vet inte om jag har råd heller att ta mig dit |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by dbl
när man kommer dit e ju inget problem... o dit resan gör la inte så mycket heller.... men sen när man ska hem.. stå o vänta några timmar på tåget e typ lagom skojigt.. speciellt när det e SSSVVVVVVIIIIIINNNNNN kallt.
vet inte om jag har råd heller att ta mig dit |
sova inne på stationen? |
|
|
| Glorie |
| jag tror som sagt stationen kan vara låst på natten.. (går att ta reda på) SÅ är det i Örebro ialla fall.. |
|
|
| St_Andrew |
| hmmm okej... vet bara att stationen i jönöping var öppen efter midway... brukar undvika stationer tidiga mornar annars :p |
|
|
| Glorie |
17 dagar kvar bara... om man räknar som jag gör ;)
verkar inte bli nån förfest hos mig kan ja säga.. eftersom ingen kommer :( |
|
|
| Vizay |
ingen kommer???? jag å pjox kommer ju iaf, det kan du va säker på...de räcker ju för en liiiiten förfest iaf ;)
fast hmmm iofs kommer vi nog med bussen så de kanske inte blir så mye tid å förfesta kom ja på :S
aja de löser sig ;) |
|
|
| Pjox |
| Vi kan ha en liten förfest på sissodär 5 minuter :D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Vizay
fast hmmm iofs kommer vi nog med bussen så de kanske inte blir så mye tid å förfesta kom ja på :S
|
haha, jaja.. får ta igen det där inne antar ja :p går bussen ändra fram till NH elle? vet du? det ligger nämligen rätt taskigt till :p för bussar att köra förbi ;)
pjox, lönt :D |
|
|
| mindshooter |
| Jag kommer hemskt gärna på förfest...vore sjuk kul..men jag ska inte längre åka med steve då jag fått uppdrag o bocka av folk vid bussen. Men kommer den i rimlig tid så är jag fett på :D |
|
|
| Glorie |
vilka kommer vara i lkpg över lucia egentligen?
lista:
Mindshooter
Steve
Vizay
Pjox
Endre
Glorie
+ Irish
de e de enda jag vet härifrån |
|
|
| Pjox |
Vadå Glorie på 5 min hinner man ju ha vääääärsta festen på jö ;)
Varför så få? Ere pga kryssningen?
Ne nu ska jag till Farbror doktorn :D |
|
|
|
|