|
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
dont worry, i'll be there ;)
|
|
|
| Pjox |
MojjMojj : jag tycker du ska vara glad att du inte fyller år i november i alla fall!!
Själv måste amn vänta ett helt år + nåra månader innan man kan gå på sånna där saker :( |
|
|
| Kongo_kim |
vad har dom för lokaler i Linköping förutom JAS-hangarer.
(det är väl där dom gör JAS plan?) |
|
|
| dj_hysterix |
| är det 18-års ? |
|
|
| Glorie |
Ticket release date:
10 Oct 2003
750 tickets
Price:
Presale: 180 kr
Door: 200 kr ( if available )
more info soon !
Stay tuned :)
|
|
|
| reveal |
| djuriskt gjutet, vilken megahelg! (kör hårt med "mega" idag :D) |
|
|
| MojjMojj |
Pjox: okey, kan jag hålla med om.. men eftersom jag är så otroligt smart, snygg och allmänt bäst så umgås jag bara med äldre & mer mogna personer som exempelvis Vizay (*hahahahahhaha* ;) :D :p) Så jag tänkte att det är mer synd om mig eftersom jag inte kan umgås med andra "nollor" som inte får komma in på festen :p ;) :wtf:
Fast jag kan ju också ha helt fel :rolleyes: :p :rolleyes: :toothless |
|
|
| JayBee |
| det vore väl kul men kan man köpa biljetter i sthlm då eller? |
|
|
| Nyx |
Jag kommer nog då..Tracid brukar köra riktigt bra musik i sina set! :crazy:
Var köper man biljetter när dem släpps?
| quote: | Originally posted by Glorie
Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra :) Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc :)
FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig :) hehe |
Trevligt :D då får jag la komma inom ;) |
|
|
| Glorie |
jag tror de kommer säljas i sthlm me.. tex.. näre gäller såna som inte bor i sthlm eller andra städer där det säljs.. kan ja köpa ut :) OM jag får pengar :)
Nyx! (inom e ett ord ja inte använder, men eftersom anna från skåne, säger inom fattar jag) Klart du får komma :) |
|
|
| reveal |
| varför är det 16-årsgräns :conf: :( |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by reveal
varför är det 16-årsgräns :conf: :( |
Så att jag också ska kunna få gå :)
MojjMojj : haha, äldre okej.. men kan man kalla Vizay särsilt mogen? :p ;) |
|
|
|
|