return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 3)
View this Thread in Original format
Endre

dont worry, i'll be there ;)
Pjox
MojjMojj : jag tycker du ska vara glad att du inte fyller år i november i alla fall!!
Själv måste amn vänta ett helt år + nåra månader innan man kan gå på sånna där saker :(
Kongo_kim
vad har dom för lokaler i Linköping förutom JAS-hangarer.
(det är väl där dom gör JAS plan?)
dj_hysterix
är det 18-års ?
Glorie
Ticket release date:
10 Oct 2003
750 tickets
Price:
Presale: 180 kr
Door: 200 kr ( if available )

more info soon !
Stay tuned :)

reveal
djuriskt gjutet, vilken megahelg! (kör hårt med "mega" idag :D)
MojjMojj
Pjox: okey, kan jag hålla med om.. men eftersom jag är så otroligt smart, snygg och allmänt bäst så umgås jag bara med äldre & mer mogna personer som exempelvis Vizay (*hahahahahhaha* ;) :D :p) Så jag tänkte att det är mer synd om mig eftersom jag inte kan umgås med andra "nollor" som inte får komma in på festen :p ;) :wtf:

Fast jag kan ju också ha helt fel :rolleyes: :p :rolleyes: :toothless
JayBee
det vore väl kul men kan man köpa biljetter i sthlm då eller?
Nyx
Jag kommer nog då..Tracid brukar köra riktigt bra musik i sina set! :crazy:

Var köper man biljetter när dem släpps?

quote:
Originally posted by Glorie
Alla TA's får komma till mig innan om de vill. Det går bra :) Kan vara skönt att ha nånstans att träffas innan, piffa etc :)

FAST, man kommer ju vilja gå dit rätt tidigt.. inte för tidigt såklart.., men ja... ni fattar. Bättre musik där, än hos mig :) hehe


Trevligt :D då får jag la komma inom ;)
Glorie
jag tror de kommer säljas i sthlm me.. tex.. näre gäller såna som inte bor i sthlm eller andra städer där det säljs.. kan ja köpa ut :) OM jag får pengar :)

Nyx! (inom e ett ord ja inte använder, men eftersom anna från skåne, säger inom fattar jag) Klart du får komma :)

reveal
varför är det 16-årsgräns :conf: :(
Pjox
quote:
Originally posted by reveal
varför är det 16-årsgräns :conf: :(


Så att jag också ska kunna få gå :)

MojjMojj : haha, äldre okej.. men kan man kalla Vizay särsilt mogen? :p ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement