|
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla :)
Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad! |
ahhhh va du du säger snälla saker :) taaaaaaaaack :)
men du har rätt... låta fyra killar sova hos mig, som jag aldrig träffat e sjukt snällt :rolleyes: :p :) ;) fast ni var ju inte farliga precis.
| quote: |
Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut ;) |
götttt :D
| quote: | Originally posted by JayBee
glorie = SWETA helper elf |
hehe :) aaaa det låter fint ;)
Nu måste vi göra en lista vilka som verkligen kommer! säg till här så editerar jag min nästkommande post :p |
|
|
| Glorie |
Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay
fler? |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
Endre
Envio
Glorie
Mindshooter
MojjMojj?
Nyx?
Pjox
Stevetranz4ever
Vizay
fler? |
jag ska kolla upp med tider, resa, ekonomi och allt sånt innan jag kan lämna ett definitivt besked..men jag ska försöka att ta mig till detta event :D |
|
|
| dbl |
ska bara råna en bank först så kommer jag :)
hehe |
|
|
| Vizay |
| jag fyller år på söndag så jag borde få pengar då...ska iaf inhandla biljett så fort det bara går :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Ska kolla upp lite saker först innan jag invaderar Linköping... :cool:
Cash, sällskap (inte kul å köra upp/ner själv)
Återkommer i veckan :) |
|
|
| Endre |
glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Endre
glorie, om du hade nånstans att slagga? så paxxar jag gärna några platser för mig och några tjej polare, mest för att vänta på tåget om det är ok?
|
ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar :p :p
hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån :p aja...
Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass :p som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha :stongue: Minns du Rikard? :) :) Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad :) Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..
det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" ;) ;) men den madrassen har inte jag... :p
(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)
rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna :p .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster :p folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan ;) INTE aktuellt :p :p eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också ;) så det håller inte..
på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar :p kan va värt att kolla upp om det skiter sig. |
|
|
| Endre |
ok, heh.
vi är 4 med mig, men alltså, hmm, catcha mig efter mitt set och säg hur det blir annars är det lugnt, vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.
| quote: | Originally posted by Glorie
ajdå, illa att inte ha svarat på 10 dagar :p :p
hmmm....hur många är några? Två eller fler? Lär ju va minst tre.. och det e ganska hard att fixa sovplats till tre.. Det innebär att jag får dela säng me nån :p aja...
Jag har en bäddssoffa som man kan sova två i (får man ligga nära, tihi) samt en madrass :p som jag nu införskaffat en elektrisk pump till.. weeeeeeeee. Hade ett sjujäkla sjå att få upp den, den gången nåra andra TA's kom och slagga... haha :stongue: Minns du Rikard? :) :) Som det ser ut just nu har jag en plats bortlovad :) Eventuellt kommer en annan plus ev. kompis för att sova med, men det är inget jag har fått bekräftat än... Ska kolla me den personen om han kan komma eller ej... asap..sen återkommer jag..
det skulle IOFS, i värsta fall rymmas att slänga in EN till madrass på golvet... i min "matsal" ;) ;) men den madrassen har inte jag... :p
(flyttat till en mindre lgh, hade en större förut)
rent teoretiskt, ytmässigt sett, skulle det rymmas MAX fyra madrasser på golvet, men det skulle bli ett omänskligt boende då... nån skulle få ligga med fotändan i hallen, nån annan i köket..en tredje i min arbetshörna :p .p det är inte värdigt, även om det bara skulle vara för en natt... så, de e inte schyst att gö så emot sina gäster :p folk skulle väl ha snubblat på varandra eller nåt.. om nån var uppe och tassade i sömnen.. eller så blire kö till toan ;) INTE aktuellt :p :p eller så kvävs alla av syrebrist.. hohohoh
jag har som sagt bara har EN madrass också ;) så det håller inte..
på tal om inget annat... vet att det går hem tidiga bussar.. men hmm, det kanske var på vardagar det... hmmm.. det går en vid fyra iaf vet jag.. på måndagar :p kan va värt att kolla upp om det skiter sig. |
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Endre
vi får vandra ute eller nåt, sova på stationen.
|
det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute)
kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
det funkar iofs inte att vandra ute när det är december Kan kolla upp om stationen (menar väntsalen) är öppen på natten.. är nämligen lite tveksam till det.. (katakomberna är ju öppna, men det är som att sova ute)
kolla upp swebus så länge... 4 pers är rätt tajt. |
bara att göra som jag gjorde när jag va på voyage 2 eller va det nu va med mind o vizay när det va svin kallt ute.
fanns en statiol i närheten av stationen som jag drog in på o stod o snackade med hon som jobbade där tills tåget gick typ.. vilket va några timmar :)
om det nu finns nån mack i närheten.. hehe ;)
nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar?
vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/
och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/
får ta och fixa körkort o bil tills dess.. hehe :) |
|
|
| [nils] |
| quote: | Originally posted by Endre
sova på stationen.
|
det funkar faktiskt riktigt bra! inte så farligt som man tror. :rolleyes: OT: haha, sist på trinity 2 så fick ja och kompisen som va med sova i ett par buskar utan för station. :p ah, dessa härliga minnen :crazy:
men ja ska försöka komma, ifall ekonomin funkar som sagt. isånnafall så tvingar jag med st_andrew :) eller, erik, ska vi? :cool: |
|
|
|
|