return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 7)
View this Thread in Original format
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
vilka kommer vara i lkpg över lucia egentligen?

lista:

Mindshooter
Steve
Vizay
Pjox
Endre
Glorie


de e de enda jag vet härifrån


Jag kommer lätt att vara på Kai Tracid festen. En av de få DJs jag inte sett ännu och som jag verkligen verkligen vill se. Går ju inte att missa!

Men utöver det kommer jag nog inte spendera mycket tid i lkpg :p
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Pjox
Vadå Glorie på 5 min hinner man ju ha vääääärsta festen på jö ;)

Varför så få? Ere pga kryssningen?
Ne nu ska jag till Farbror doktorn :D
Är ju pga. att bussen alltid brukar anlända till festen precis när den börjar ;)
quilly
Kanske drar dit, men isf sätter jag mig i bilen o åker direkt, men lite vagt än. Men mkt sugen, Mr Tracid vill jag verkligen se.
Pjox
Steve : Så det kommer så pass lite folk härifrån är för att bussen kommer när det börjar? Och inte för att krysningen är när den är? Låter bra :)
Pjox
Ja jag vet. Undrade bara om det va därför det va så lite folk. Eftersom jag vet att bussen kommer dit 21,00 så vet jag oxå varför det kanske inte blir så mycket förfest hos Glorie...
Glorie
hmmm... aaa, såg precis att bussen anländer till NH (inte till resecentrum) 21.00, hemfärd vid 03.30. då ses vi där inne.

Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? :p åker du med tåg lr bil upp?
SteveTranz4ever
Jag och en polare kommer att bila ner i alla fall och ser till att åka i god tid... Polarn e dessutom Linköpingsbo från början så han kommer hälsa på sin familj :). Så vi hittar på nåt skoj vi som blir... antingen hos dig Glorie eller så drar vi på nån pub typ.
Glorie
förstå vilket drag det kommer bli. :crazy:

steve.. ja antar att de e bättre att ni parkerar bilen där din polare bor.. (gratis parkering då antar ja) för utanför mig kostar det pengar.. men det är visserligen överkomligt. vet du var i lkpg han bor.. bor han inte i centrum ere kanske inte så bra att parkera där.

vet inte än när ja ska jobba =/ i vilket fall som helst ligger cirka...6-7 pubar ett stenkast från NH

15 dagar kvar :)
Funfrock
när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
Irish, trevligt minsann. "inte spendera mkt tid utöver det?" What? har du nåt emot staden? :p åker du med tåg lr bil upp?


Haha, nä jag har verkligen inget emot Linköping, men jag är inte där för att kolla in staden utan för att få se Kai Tracid. Jag åker hem på första möjliga sätt efter det. :)

Hur jag kommer dit är en annan femma. Tåg och bil är båda möjliga alternativ just nu. Kanske även en kombination av de två.... får väl snart börja reda ut det dära...

Glorie
quote:
Originally posted by Funfrock
när Kai Tracid äntligen spelar i sverige kan man ju inte missa det :)


:) Way to go, Funfrock.

Jag ska snart börja planera en TA-meetup! Skam den som ger sig ;)
NooN
Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen :)
Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement