|
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
lazslo,hmmm... vågar ju inte säga att det finns kvar i dörren när du kommer (i och med att du kommer från växjö och allt) men de e ju bara att be nån som bor i linköping (mig tex) köpa ut biljetter åt dig?
det med att fråga ef. plats gör du nog bättre i att fråga på TC? mer folk därifrån som ska på festen antar jag.
kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på? |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by Glorie
kommer du inte om du inte får plats i bil eller? ere det det hänger på? |
Japp, jag är rädd för det...för jag vet inte om jag kan få med mig några polare, med tanke på födelsedagsfesten och allt det där. Jag har en polare som med all säkerhet skulle haka på, men om han står i valet och kvalet mellan att köra eller stanna hemma så är jag rädd för att han väljer det sistnämnda. |
|
|
| Glorie |
lazslo...ahhh, äsch då :/ hoppas din kompis får för sig att vilja åka upp ändå. :) kommer bli kul ju! :)
Med min räkning är det nu 4 dagar kvar!!!! Jag räknar inte lördagen, hihi. :happy2: |
|
|
| St_Andrew |
kom just på att jag e grymmt sugen på att åka dit, även fast kai tracid inte faller helt i min smak...
får se... :D |
|
|
| Unis |
Snart smäller det!
Kommer bli så jäkla grymt!
Nån som vet nåt om bussen ner från stockholm, varifrån går den(exakt, inte bara stockholm central som det står på Tc:s hemsida)? |
|
|
| Glorie |
Unis!!! Dig ser man inte till så mycket? eller har jag fel kanske...
du får se till att komma på vår TA-meetup :) eller langa upp dig själv på http://sweta.mine.nu så man vet vem man ska leta efter :)
på tal om bussen, så kan jag luska i det, med arrangören som jag känner :D |
|
|
| staz |
| vet ni om det fortfarande finns tix i sthlm? |
|
|
| Glorie |
det fanns 20 biljetter kvar i sthlm i fredags...
ang mer exakt vilken gate bussen går från, väntar jag på mer exakt svar.. vet att det finns över 30 gates eller så,. från vart bussen kan gå ifrån så jag förstår om ni är lite oroliga :)
jag återkommer. |
|
|
| staz |
| ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant. |
|
|
| Powell |
| quote: | Originally posted by staz
ingen som ska dit med bil från sthlm och har 2 platser över i bil? finns det biljetter kvar så är det intressant. |
sväng förbi varberg också, så hakar jag också :D, nee, men det vore kul att sticka dit ... fast ganska långt bit att åka . |
|
|
| Mario_GX |
tjenare alla...då ses vi på lördag då :) en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum ;) lite hjälp hade varit nice...
//dj m |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Mario_GX
tjenare alla...då ses vi på lördag då :) en bra fråga ja måste ha svar på...var i linköping ligger nationernas hus? jag kommer från helsingborg o hittar precis till linköping :P hehe, väl inne där hittar ja knappt centrum ;) lite hjälp hade varit nice...
//dj m |
grymt! kommer du oxå :) se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.

vet inte om du kommer med bil eller tåg?
bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!
tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången. :) |
|
|
|
|