return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 10)
View this Thread in Original format
Mario_GX
quote:
Originally posted by Glorie
grymt! kommer du oxå :) se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.



vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången. :)



jag kommer med bil med 4'a andra festglada människor :) men hur sent ska informationen läggas upp? för vi kommer åka runt 1-2 tiden från helsingborg, och de vore synd ifall ja inte hinner få reda på samlingstiden :)

och tack för kartan förresten, den va perfekt :)
Glorie
hmmmmm......

speltiderna:
Envio & Endre 22:30-01
Kai Tracid 01-03

helst skulle vi behöva träffas mellan 21.30-22.30 :) problemet e att jag inte vet när jag ska jobba, fastän jag har tjatat i hjäl mig efter information :p men det löser sig... jag vill INTE missa en TA-meetup :p

men jag postar nån tid dagen innan, alltså på fredagen så kan ni kolla då :)

ev. platser för en träff kan va (som vanligt :) ) till höger om dj'en... baren eller så :) man måste ju kunna prata oxå, så jag tycker kanske inte dansgolvet e ett så ultimat ställe.. ska försöka få lite karta över stället :) hmmmm :) eller iofs.. jag kan ju gå dit i morgon och kolla läget :p

vassegooo för kartan förresten :p
Funfrock
Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?
Glorie
quote:
Originally posted by Funfrock
Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?


snart :) vaddå..kommer du oxå? :D :D weeeeee...vilket dunderkalas det här blir

en till fin bild jag knåpat ihop just for you guys:)



:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
Sand Leaper
^^

l33t :stongue:
Glorie
quote:
Originally posted by Sand Leaper
l33t :stongue:


va? jag fattar inte sånt där

-------------------------------

bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte)

hem klockan 3.30
staz
l33t = leet = elite = häftigt/ballt/skojigt/grymt/duktigt/ , vadhelst passar bäst in i sammanhanget..


supplying your geeky needs all the time.
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
va? jag fattar inte sånt där

-------------------------------

bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte)

hem klockan 3.30


är egentligen 1337 och står för elite... alltså grym typ
Endre

AAA FYFAN TAGGAD NU ASSÅ
Unis
Ahh, grym matkarta Glorie. Precis vad jag behöver. Lutar åt lite Taco.
Mumma!!

envio
är det i Linköping där det finns en skulptur av en trasig cykel på torget i centrum? samt en stor idrottshall med ett badhus bredvid, å ännu en gigantisk idrottshall på andra sidan "sjön" eller vad man ska kalla det, med golf, basket, å hela köret?

isåfall har jag varit där förut.. kommer dock inte ihåg namnet på de städer jag vart i :P
Glorie
eyyy

nu har jag äntligen fått mina arbetspass :p mitt förslag till TA-träff är klockan 22.00 !!!! notera det nu :p hehe, nemen e det ok för alla? då har väl folk kommit in va? (och då hinner väl envio & endre?)

plats återkommer jag med senare under fredagen, måste gå och reka området i morrn :p

f.Ö kollade jag idag upp hur länge den lilla taco-baren hade öppet och de stänger 04.00 på löradagen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement