return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 8)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
:) Way to go, Funfrock.

Jag ska snart börja planera en TA-meetup! Skam den som ger sig ;)


hehe ja det låter bra det glorie :)

Ska bli kul o se honom igen faktiskt
Glorie
quote:
Originally posted by NooN
Fick reda på igår att jag ska åka ner till Linköping den helgen :)
Men jag har ingen biljett, får se om jag tar mig dit. :p


menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? :eyes: hörrudu, du måååste pallra dig till festen :D, annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga :p seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc. :)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup.



Hur stor är den? För den på kryssningen blir rätt fin också :D
Glorie
äh :p jag glömde bort den :crazy: :wtf:
NooN
quote:
Originally posted by Glorie
menar du att du ska till LKPG i vilket fall och inte på festen? :eyes: hörrudu, du måååste pallra dig till festen :D, annars kommer jag personligen att sätta en snigel på ditt öga :p seriöst alltså, klart du ska komma.... och uppsluta till december månads förmodligen största TA-meetup. Planeringen startar när jag vet speltider etc. :)


Jag ska hälsa på min kusin som pluggar där. Ska ut på krogen och lie sånt där. Ska försöka komma dit, om det finns biljetter i dörren vill säga...
InoX
Fan va gött att kai tracid kommer hit! ska bli så jävla fint :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Glorie
10 dagar kvar!

Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va? :rolleyes:
mindshooter
quote:
Originally posted by Glorie
10 dagar kvar!

Jag har fått speltider och ett förslag från mig blir alltså att ta TA-meetupen i närheten av MAINSTAGE, mellan 22.30-23.00! Låter mumma va? :rolleyes:


då är det två medlemmar som inte kan komma, eftersom dom står bakom spelarna ;) Men det är väl rätt coolt iofs o supporta våra superstar DJs :D
Glorie
hmmm, nej just du har rätt... hmmmm, då får vi ta 22.00 :D jag vet inte än heller när jag ska jobba... men det löser sig :p
DJ_Laszlo
Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över? (Jag orkar inte bläddra igenom alla femtomtusenfyrahundratolv trådar som finns om denna festen på TC och TA klockan tre på morgonen)

Fråga number dois: Är det någon nisse som ska bila upp och har vägarna förbi Växjö-trakterna med en plats - alternativt två - över?

Glorie
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Question Numero Eins: Finns det några biljetter kvar eller någon som har en, alternativt två stycken över?


det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by Glorie
det finns biljetter kvar! du kan va lugn me det. Kom hit vettja


Okej - det låter bra...då förutsätter jag att det även kommer att säljas vid dörren? (Om jag nu kan vara lugn, så lär de väl inte gå åt tills dess). I annat fall måste jag ta mig till Jönköping för att hämta ut förköpsbiljetterna, och jag har 30 mil dit - t&r.

Det var meningen att jag skulle spela på några kompisars födelsedagsfest samma dag (en fyller 25 och två fyller 20), så de hade planerat att slänga ihop en stor jävla fest tillsammans. Jag tänkte vara snäll och offra mig den kvällen - nu har de emellertid kommit på att de bara skulle ha en "vanlig fest där hemma". Grattis till de, och ja må de leva och det ena med det andra - men tracid tänker jag inte missa för en vanlig fjortisfest som det till slut alltid blir av de tillställningarna.

Dilemmat är att jag förmodligen kommer att få åka själv (om jag inte lyckas övertala någon annan nisse att köra - men de brukar oftast vilja dricka el öl eller två också) - och eftersom jag varit lite dum så får jag tillbaks mitt körkort först i januari. Så om någon med en ledig plats har vägarna förbi Växjö så vore jag evigt tacksam om jag kunde få haka på.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement