return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Kai Tracid @ Linköping, 13e december (pg. 4)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
kan ja köpa ut :) OM jag får pengar :)


fan då... där försvann nog min chans till att komma ;)

har inte råd med både resa och biljett ju för tillfället :(
Glorie
Kolla in det här :D

Presale locations:
Linköping
Yngves Livs 013-31 88 88

Norrköing
Sound de Light 011-10 45 80

Jönköping
Megahertz 036-10 01 93

Göteborg
Balagan 031-15 90 98

Stockholm
Saturn Return 08-21 20 89



Lineup:
Mainfloor:
Kai Tracid (Tracid Traxx)
Envio (ID&T, Armada, United Rec)
Endre (Anjuna beats)
Nasty

Mandarinfloor:
Tege
Nad
Core
Kalimax live

Deltaforcefloor:
Kricke
Delta
Per Herb
& Guests


Äntligen får jag se Kalimax!!!!! weeeeeee GIvetvis ska ja lyssna till Tracid, Endre och Envio också!!!!! :D
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
varför är det 16-årsgräns :conf: :(


För att fler ska kunna komma? :p

Tranceclubbet har alltid jobbat för att fler ska kunna festa, finns inte många sjyssta fester för under 18. Jag minns sjäöv hur uppskattade Tranceclubbers fester var när jag var 17 :) Blev som en inskolning till klubbvärlden.

Själv föredrar jag givetvis 18+ (helst 20+ om man kan fixa in sig) men klagar inte på 16+ då jag tycker att fler ska kunna dansa o ha kul :)
Vizay
ser ut å va en fin lina...hoppas att nasty drar på lite snabbare än jag hörde sist...grymt tråkigt å stå å gunga till 130 bpm :p
Sand Leaper
Hmm hvordan i all verden skal Kai passe inn i den lineupen der? Er jo bare melodiøs trance over hele, hvis ikke Envio spiller hard trance også...
SteveTranz4ever
Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå.
ShyTrance
quote:
Originally posted by Dioxys
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!


13dagar innan min 18-årsdag!!!


D e ju 16 åldersgräns ? !
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Verkar som detta kan bli en riktigt trevlig fest men jag funderar på det faktum att det är 3 dansgolv och det säljs 750 biljetter vilket innebär att det inte blir så mycke folk på varje golv och då det jag är mest intresserad av Tracids spelning… jag kanske har blivit bortskämd med feta golv och hårt tryck… sist man såg Tracid var det ca.10´000 pers framför han… visst en helt annan fest och land men ändå.


tror iofs att dom flesta kommer att vara på Tracid golvet när han lirar ;)
MojjMojj
Då är det bara att fixa biljett då :)
Glorie
ang. boende på Lucia 13/12 och Tracidfesten...

Ringde och kollade med min hyresvärd om jag kunde få hyra gästlägenheten i samma hus som jag bor i på Lucia. Det vore hur smidigt som helst. För nån som hade velat bott där, hade det bara varit att tagit två trappor upp på förfest etc. mitt hus ligger bara en 10 min promenad från lokalen där Tracid ska va me ;) ALLTSÅ, hade bara tänkt preliminärboka I FALL nån behövde sova nånstans...

:whip: :mad: :whip: :whip: :whip: (massa svordomar) MEN den var redan uthyrd :( :( :(

de erbjöd mig andra lägenheter som de också förvaltade och som fortf. var lediga.. men de ligger cirka 3-4 km från lokalen :( känns inte så aktuellt... aja?

kanske e smidigare för de som kommer långväga ifrån att åka hem direkt på morgonen. ja vet inte...

pratade med arrangören för en vecka sen, då sa han att mer än en tredjedel av biljetterna var sålda. bara så ni vet

mindshooter
Du e en ängel Glorie som försöker göra det bästa åt alla :)
Inte att förglömma sist när du var så gästvänlig mot oss som du knappt kände. Snällheten personifierad!

Jag hörde häromdan att det t.om är hälften av biljetterna som är slut ;)
JayBee
glorie = SWETA helper elf :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement