return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Invited 7: The Gold Edition in Rotterdam
View this Thread in Original format
Asperge
quote:


Cruise Terminal Rotterdam
Degenen die op 25 september aanwezig waren bij onze eerste Invited in Rotterdam kunnen beamen dat dit ongetwijfeld een bijzondere avond was. De locatie is nu eenmaal zeer indrukwekkend en leent zich perfect voor dit concept. Zowel de hoofdzaal als het restaurant heeft een prachtig uitzicht over de Maas, de Erasmusbrug en skyline van Rotterdam wat natuurlijk allemaal bijdraagt aan de sfeer. Op onze website staan al enige tijd vele foto's en sinds kort een nieuwe video. Uit de vele reacties die we hebben gekregen naar aanleiding van deze avond is gebleken dat Invited in Rotterdam zeker voor herhaling vatbaar is. Om de wensen van onze gasten tegemoet te komen zullen we op 29 januari 2004 terugkeren naar Cruise Terminal Rotterdam voor een speciale editie. Wat die avond zo speciaal zal maken wordt binnenkort bekend gemaakt via de nieuwsbrief en de website. De voorverkoop voor de zevende editie van Invited zal op zaterdag 6 december van start gaan.


Invited 6 is nog niet geweest of 7 is al aangekondigt! Ik ga er waarschijnlijk heen en dat wordt dan mijn eerste invited! Vorige keer toen Tijs in Rotterdam was zat ik Zweden dus toen kon ik helaas niet! Nu dus wel!

Ben benieuwd wie dit keer de support acts zullen zijn!
MaGiK54
Zal zeker aanwezig zijn, aangezien de Invited feessies altijd zeer geslaagd zijn.
eieregooie
nieuwsgierig nieuwsgierig nieuwsgierig :D
Flipper01
Ik ben benieuwd wie er naast Tijs gaat draaien..
Freezel
Als ik vrijdags vrij krijg van mijn afstudeerplek ben ik er zeer zekers bij :)

Speciale editie....ben benieuwd! :)
Asperge
quote:
Originally posted by Freezel
Als ik vrijdags vrij krijg van mijn afstudeerplek ben ik er zeer zekers bij :)

Speciale editie....ben benieuwd! :)


Haha ik moet vrijdag dan gewoon naar school maarja lekker schijt aan:p
total woot
quote:
Originally posted by Asperge
Haha ik moet vrijdag dan gewoon naar school maarja lekker schijt aan:p


That's the spirit!!

(same here :D)
MaGiK54
Pleaaaaaaaaaaaaaaze let it be Armin this time.
Partyhardy!
Ben hier ook zeker bij! :)
sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....

Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?

Three 'O Three
quote:
Originally posted by sndh
ik denk dat ik hier ook naartoe ga. Ik ben 18, is dat een probleem daar? Met die Asta van 21+ enzo, heb ik een beetje rare gevoelens overgehouden.....

Weet iemand hoeveel het kost? En is reserveren via ticketbox?


Volgens mij was de minimumleeftijd vorige keer 21. Kaartje kostte geloof ik 27,50.

Ik ga hier ook zeker weer bij zijn! De laatste keer was echt waanzinnig! :crazy:
sndh
waarom zijn die feestjes nou altijd voor 21+ :whip: word er niet goed van, ik ben maar 18....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement