return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 2)
View this Thread in Original format
M5
present
ahp2002
wat is de oude garde? heb veel gelezen al sinds begin 2002
maar weinig gepost.

:conf:
Akira
NOu snuggle ik was bij heerenveen er toen niet bij. Dus helaas hihi

hahaha wat goed dat de meeste nog steeds posten. Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.

Relaxt dat er nog zoveel mensen zijn.

Henkie_h spreek ik nog regelmatig gaat hardstikke goed met hem hihi
TranceFool
quote:
Originally posted by Akira
Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.

whahahaha dat was prachtig idd, niet normaal :D:D
goeie ouwe tijd :p
basvh
quote:
Originally posted by Akira

Henkie_h spreek ik nog regelmatig gaat hardstikke goed met hem hihi


meeste mensen hadden altijd een probleem met henkie, ik kon altijd goed met hem lachen. Die stap verhalen van hem waren altijd wel geinig al was er misschien niks van waar. Hij kon het iig mooi vertellen
Blik
ik hoor volgens mij ook bij de oude garde

post nog altijd dagelijks, niet meer zoveel als vroeger (50 posts per dag soms :p)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
ik hoor volgens mij ook bij de oude garde

post nog altijd dagelijks, niet meer zoveel als vroeger (50 posts per dag soms :p)


He Blik, hoe oud ben je nu dan, 17? :p
Oude garde noem je dat :p

Ik neem je in de maling ;)

quote:
Originally posted by Akira
NOu snuggle ik was bij heerenveen er toen niet bij. Dus helaas hihi

hahaha wat goed dat de meeste nog steeds posten. Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.

Relaxt dat er nog zoveel mensen zijn.

Henkie_h spreek ik nog regelmatig gaat hardstikke goed met hem hihi


He Akira, je lacht als een wijf met je hihih ;) :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Akira
....Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.....


quote:
Originally posted by TranceFool
whahahaha dat was prachtig idd, niet normaal :D:D
goeie ouwe tijd :p


whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Blik, hoe oud ben je nu dan, 17? :p
Oude garde noem je dat :p

Ik neem je in de maling ;)



19 jaar 4 maanden 3 dagen en 7 uur ouwe :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p


Lachen lex :)
Wat dat betreft ben ik niet 1 van de oudjes. Maybe qua leeftijd enzo, maar niet qua posten. Was hier wel lid, maar zat toen nog steeds op *kuch* RMF *kuch*.

magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Lachen lex :)
Wat dat betreft ben ik niet 1 van de oudjes. Maybe qua leeftijd enzo, maar niet qua posten. Was hier wel lid, maar zat toen nog steeds op *kuch* RMF *kuch*.


Whehe

maar daar ben ik niet lang gebeleven meer...
raoel
GVD Akira, dat je mijn naam daar niet tussen zet! :whip:
Hiervoor zou ik je zwaar moeten flamen.....

Maar ik hang hier ook nog steeds rond. Tegenwoordig weer wat actiever dan een tijd terug. Toen ben ik hier enkele maanden weinig geweest.

Eigenlijk moeten we maar eens een lijst samenstellen met alle "die hard" NL TA-ers. Jammer dat dit forum geen optie heeft om al die NL namen te bekijken.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement