|
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
wat is de oude garde? heb veel gelezen al sinds begin 2002
maar weinig gepost.
:conf: |
|
|
| Akira |
NOu snuggle ik was bij heerenveen er toen niet bij. Dus helaas hihi
hahaha wat goed dat de meeste nog steeds posten. Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.
Relaxt dat er nog zoveel mensen zijn.
Henkie_h spreek ik nog regelmatig gaat hardstikke goed met hem hihi |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Akira
Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.
|
whahahaha dat was prachtig idd, niet normaal :D:D
goeie ouwe tijd :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Akira
Henkie_h spreek ik nog regelmatig gaat hardstikke goed met hem hihi |
meeste mensen hadden altijd een probleem met henkie, ik kon altijd goed met hem lachen. Die stap verhalen van hem waren altijd wel geinig al was er misschien niks van waar. Hij kon het iig mooi vertellen |
|
|
| Blik |
ik hoor volgens mij ook bij de oude garde
post nog altijd dagelijks, niet meer zoveel als vroeger (50 posts per dag soms :p) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
ik hoor volgens mij ook bij de oude garde
post nog altijd dagelijks, niet meer zoveel als vroeger (50 posts per dag soms :p) |
He Blik, hoe oud ben je nu dan, 17? :p
Oude garde noem je dat :p
Ik neem je in de maling ;)
| quote: | Originally posted by Akira
NOu snuggle ik was bij heerenveen er toen niet bij. Dus helaas hihi
hahaha wat goed dat de meeste nog steeds posten. Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.
Relaxt dat er nog zoveel mensen zijn.
Henkie_h spreek ik nog regelmatig gaat hardstikke goed met hem hihi |
He Akira, je lacht als een wijf met je hihih ;) :D |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Akira
....Met Dj lex die toen zo ontzettend veel poste hahaha.....
|
| quote: | Originally posted by TranceFool
whahahaha dat was prachtig idd, niet normaal :D:D
goeie ouwe tijd :p |
whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Blik, hoe oud ben je nu dan, 17? :p
Oude garde noem je dat :p
Ik neem je in de maling ;)
|
19 jaar 4 maanden 3 dagen en 7 uur ouwe :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
whehe inderdaad! :) hij heeft het ooit gepresteerd om de hele pagina van het holland forum met "Dj Lex" vol te krijgen! :eyes: :p |
Lachen lex :)
Wat dat betreft ben ik niet 1 van de oudjes. Maybe qua leeftijd enzo, maar niet qua posten. Was hier wel lid, maar zat toen nog steeds op *kuch* RMF *kuch*. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lachen lex :)
Wat dat betreft ben ik niet 1 van de oudjes. Maybe qua leeftijd enzo, maar niet qua posten. Was hier wel lid, maar zat toen nog steeds op *kuch* RMF *kuch*. |
Whehe
maar daar ben ik niet lang gebeleven meer... |
|
|
| raoel |
GVD Akira, dat je mijn naam daar niet tussen zet! :whip:
Hiervoor zou ik je zwaar moeten flamen.....
Maar ik hang hier ook nog steeds rond. Tegenwoordig weer wat actiever dan een tijd terug. Toen ben ik hier enkele maanden weinig geweest.
Eigenlijk moeten we maar eens een lijst samenstellen met alle "die hard" NL TA-ers. Jammer dat dit forum geen optie heeft om al die NL namen te bekijken. |
|
|
|
|