|
Wie van de oude garde is er nog??? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Rudy, pikkenlikker, jij post toch bijna niet meer?
Post eens wat meer man !
Wist niet dat je uit Den Haag kwam bij de weg.
|
die gast komt uit wassenaerrrrr man! :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by michiel
ja, inderdaad: waar is djben??
nastra studeert in engeland |
hahaha djben.. daar staat me ook nog iets van bij ja! wie was dat ook alweer?
was dat niet een schuilnaam van die andere vriend van jullie, kartikeya ofzo?? |
|
|
| JunKX |
/Me Salutes!
Teminste als je naar me registratie-datum kijkt :) Ben nooit zo actief geweest op het forum, houdt me meer bezig met het IRC kanaal. |
|
|
| michiel |
| quote: | Originally posted by AlFerox
hahaha djben.. daar staat me ook nog iets van bij ja! wie was dat ook alweer?
was dat niet een schuilnaam van die andere vriend van jullie, kartikeya ofzo?? |
klopt ja, djben was gebanned vanwege te groffe uitlatingen over integratie/discriminatie/immigranten (voorzichtig geformuleerd :) )
en toen kwam hij terug als kartikeya (=godin van de reincarnatie).
mooie tijden
ciao |
|
|
| Miss Proximus |
wat een oelewapper was dat :)
oh en JA met die stuiver was echt cool :) |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vertel der dan ook effe bij dat jij diegene was die ook als eerste dik naar de klote geflamed werd. :D |
Hahaha lees deze post pas nu:D! Neeman ik werd niet geflamed, ik draaide jullie 1 voor 1 helemaal gek! Ik bracht er niveau en klasse in! :haha: :haha: :conf: :nervous: :clown:
Moet nog wel ff deze threads naar voren halen:
Asielzoeker Thread
Echt een classic deze! :D Beetje refferentie naar de post van New Wave :D
Springnichten Thread
Dit is ook een legendary thread! Hier is de term "Springnichten" ontstaan :D Persoonlijk verzonnen door ondergetekende
Ach ja je bent jong en je wilt wat........:stongue:
Later Rudy |
|
|
| Chicane |
| LOL @ die posts, goeie ouwe tiet weer ja :D |
|
|
| SnuggLe |
| Geweldige thread, die springnichten thrad :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik vond die actie met de stuiver uit 1980 echt te meesterlijk :D
Jammer dat zo iets niet meer terug komt :p |
Die heb ik ook nog mogen meemaken :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Rudy
Hahaha lees deze post pas nu:D! Neeman ik werd niet geflamed, ik draaide jullie 1 voor 1 helemaal gek! Ik bracht er niveau en klasse in! :haha: :haha: :conf: :nervous: :clown:
|
Mwhehe, laten we het daar maar op houden, we zijn socialer gewo. :p
Mwjha, die asielzoekers threads dat vond ik altijd wel leuke threads.
Paar maanden geleden was er een reeks docu over de Amas, die gasten die klaar werden gestoomt voor uitzetting.
Die gasten konden alleen maar zeiken zeiken zeiken, zelfd als ze een tv op hun kamer kregen was het nog niet goed.
Ik wilde toen een thread starten maar heb het niet gedaan.
Buitenlanders topics lijken hier wel taboe. Vind vind het altijs wel leuk, ik haat namelijk die belastinggeldvretende asielzoekers die hier komen om te profiteren.:) Het wordt weer eens tijd voor zoŽn reltopic :p |
|
|
| SnuggLe |
[off topic]
Jasper, gefeliciteerd!
[/off topic] |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
[off topic]
Jasper, gefeliciteerd!
[/off topic] |
thnx :D |
|
|
|
|